internet en dreambox

J

jase1

als ik via internet explorer inlog op dreambox kun je gewoon tv kijken
is het mogelijk om een poort open te zetten en dan met een andere internet verbinding in te loggen op mijn eigen dreambox of valt dit onder card sharing waar ik me verder in moet verdiepen.

Jason

Indien je via de browser kijkt valt dat niet onder cardsharing maar onder streaming.
Het probleem (als ik het goed begrepen heb) is echter dat het streamen van beeld redelijk wat snelheid gebruikt.
Je zou dus de poort wel open kunnen zetten, maar vermoedelijk ga je dan veel hangers krijgen in het beeld, als je upstream al snel genoeg is om een en ander door te sturen.

Doch zoals gezegd, zo is me dat ooit uitgelegd, het zou inmiddels verandert kunnen zijn en dan heb ik het mis.

Hopelijk kan iemand dit verhaal nog bevestigen of anders corrigeren zodat je wat meer zekerheid hebt hierover.

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor een uploadstream ervoor nodig is dan (op plek dreambox locatie) en wat voor downloadstream heb je nodig om waar dan ook ergens op de wereld in te loggen op je dreambox en webxtv te kunnen gebruiken VLC

mvg canuto

het is volgens mij wel mogelijk om je dreambox op andere locatie's te bezichtingen dan moet je router op remote zetten of je eigen ipadres intikken met daarachter het poortnummer dan zou het moeten werken je hebt minimaal als je 500kpbs streamd denk ik meot je me niet op vastpinnen bijne 5 mb lijn up nodig

gr. pcman

het is volgens mij wel mogelijk om je dreambox op andere locatie's te bezichtingen
Bedankt voor de bevestiging van mijn verhaal, want 500kbyte upstream heeft niemand met een normale adsl of kabel aansluiting. Het hoogste is 2mbit (upc) en dat komt dan omgerekend uit op pak hem beet 230 kbyte/sec upstream.

ja idd en dan heb je neit echt qualiteit streaming heel vaak buffering en heel snel blokkerig beeld

gr. pcman

Ff googlen op re-stream en Martin

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan