Intervieuw met de Premiere Hacker

Dat er toch weer iemand intrapt en de link heeft aangeklikt.

Ja goed he....

Maar het gaat wel over Tron, bekend bij de insiders...

Gr Fred.

hallo twilight

Heb je de soft al gekregen waar je het laatst over had
heb op diverse plekken gekeken maar niet te downloaden.
Als het je gelukt is hoor ik het wel
hummaxboy

Tron? Dan gaat het dus om de irdeto1 hack. Oud nieuws, maar wel eens leuk om te horen.:)

Gezien onderstaande gaat het beslist niet over Premiere-Nagra.

Willemm

?ber drei Jahre nach dem mysteri?sen Tod des Berliner Smartcard-Hackers mit dem Pseudonym Tron lassen Freunde des 26 Jahre alt gewordenen Verschl?sselungsexperten den Ermittlungsfall im Netz noch einmal auferstehen.

Knackte er einen Code zuviel?", fragte nicht nur die Bild-Zeitung im Oktober 1998. Schon damals stellte das f?nft?gige Verschwinden des Boris F. und die Auffindung seiner kunstvoll mit einem Draht und einem G?rtel an einen Baum am S?dende einer Gr?nanlage in Berlin-Britz gekn?pften Leiche am Nachmittag des 22.10.1998 die "Polizei vor R?tsel" ( Berliner Morgenpost). Wollten doch au?er den CCC-Kollegen des als scheu, aber lebensfroh geltenden Hackers auch die Ermittler "nicht an Selbstmord glauben" ( Berliner Zeitung).

Nein dit gaat over betacrypt 1 wel te verstaan,is wel een premiere hacker,maar niet de premiere nagra hacker,en als ik het goed had leefde die tron ook niet meer,maar dat weet ik niet zeker.

Originally posted by tweety
Nein dit gaat over betacrypt 1 wel te verstaan,is wel een premiere hacker,maar niet de premiere nagra hacker,en als ik het goed had leefde die tron ook niet meer,maar dat weet ik niet zeker.

Tweety,
deze geniale programmeur werd op 22 oktober 1998 dood aangetroffen hangend aan een boom. Tot op vandaag wordt er door zijn "vrienden" getwijfeld aan deze "zelfmoord". Dit ondermeer door dat tijdens de autopsie er spaghetti in de maaginhoud is gevonden. En als Boris ergens een hekel aan had dan was het wel Italiaans voedsel.
Vindt het wel knap dat deze opname is gevonden.
Avensis

"ZWART"

heb normaliter niks tegen die kleur
zij het niet zo dat ik hem de laatste weken een beetje te vaak tegenkom................

ik hoop dat er snel weer een wizzkid uit de lucht komt vallen met wat key's
want ik mis Premiere toch wel een beetje VEEL nu die er niet meer is

en trouwens over C+ zou ik me niet al te veel zorgen maken
C+ roept al jaren ...zo rond de kerst dat het voor zwartkijkers "ZWART kijken word"
zeker nu de deal met UPC niet doorgaat !!

dit was mijn mening.................... en laat nu maar een nieuwe Tron opstaan

groetjes

Royke

Veeeeeellllllll bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr drinken.....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan