irdeto cam / officiele kaart

S

silverfox

Hoi,

heb eventjes een seca module geleend met een officiele kaart en die werkt bij mij.
Heb zelf nog geen seca cam en de vraag is : kan ik met een gepatchte irdeto module ( freecam ) met de officiele kaart kijken. Het zijn de de gewone nederlandse zenders, dus niks kanaal blauw of rood.
De officiele kaart is gekocht en als ik me de kosten van een seca module kan sparen ben ik natuurlijk blij.

Groetjes Silverfox
 
Matrix Revolution v3.1 kan erg veel aan, ook seca I en II en irdeto I en II.
Die site is een hele mooie tip, ga maar eens kijken.
Heb hier zelf ook een Freecam, maar voor Seca een Aston v1.05 module voor in de Nokia 9600.

Toendertijd waren er nog geen MR en soortgelijke modules anders had ik die Aston niet gekocht.
 
Hoi,

bedankt

Het is dus weer een nieuw speelgoedje kopen blijkbaar.
Hoofdzaak : ik heb weer de nederlandse zenders.Kan ik verder darten kijken en de vrouw haar soaps.

groetjes Silverfox
 
Hoi BT,
ben je zeker dat de officiele C+NL kaart werkt in de MR. Anders koop ik er eentje voor niks.
Heb een xcam geprobeerd en daar doet ie het dus niet mee.

groetjes Silverfox
 
Weer precies hetzelfde verhaal als je een MR koopt of een MRv als je die origineel laat loopt de NL kaart er uitstekend in met ucas 3.0 of 3.1.

Ga je er zelf software opzetten om meer kanalen te zien is het weer een hobbycam toevallig loopt in de laatste versie van de MR de kaart wel maar geen enkele garantie dat het na een update nog werkt en dat zelfde geld voor al die cammen de Xcam, MR, Mrv,en de Dragon ook in de laatste versie 3.06 loopt de kaart niet.

GR
 
Hoi,

dat was ook mijn vraag. Ik wil die cam niet om te hobbyen ( heb ik andere spullen voor) maar voornamelijk om de publieke zenders te zien.En als die dat kan,met welke software dan ook is ie geschikt voor mij.Als ik een aston cam koop ben ik maar op 1 versleutelingssysteem beperkt en dat wil ik juist niet want je weet niet wat die jongens in de toekomst nog alles bedenken. En dan zou ik weer een nieuwe moeten kopen.
Heb je trouwens de reply gelezen aartje waarin staat dat je met de versie 1.16 van de xcam WEL de originele kaart kan gebruiken.
Dat was een antwoord waar ik naar zocht. Toch bedankt voor je reactie.

Groetjes Silverfox
 
@Silverfox: Zie ook het verhaal van aartje, met Ucas 3.0 of 3.1 moet ie prima lopen. Ik heb hem zelf niet maar een kennis van me heeft ook zo'n Ucas 3.1 genomen, vandaar dat ik verwees naar de nieuwere modellen daar zit die ucas 3.1 in.
Het blijft echter een verhaal van zien bij een kennis, dus helaas kan ik je niet met 100% zekerheid vertellen of dat ook in alle ontvangers werkt, heb er zelf geen ervaring mee.
Het verhaal van Aartje zie ik echter wel als bevestiging van het feit dat ze er goed mee draaien.

Als het echt alleen om kijken gaat, en je geen andere kaarten er in wilt dan zou ik liever een mediaguard CI nemen.
 
Hoi BT,
tuurlijk wil ik alleen kijken maar ben ook nog een beetje toekomst denkend vanwege de wisselende systemen.En als je tussendoor met de afstandsbediening een paar keys kan ingeven zonder de software te veranderen dan is dat mooi meegenomen. Daarom liever geen mediaguard cam.

groetjes Silverfox
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan