irdeto1 naar irdeto 2

Gogo,

Dat is mooi toch, maar staat het nieuwe kaartje straks wel op jouw naam, want ik zie dat er 0 euro voor naamsverandering dan wel registratie kosten staat, bij mij was dat nog 19.95 euro.

Die 19.95 euro zie ik meer als een verzekering mocht er iets stuk gaan en of een heraktivatie nodig is.

Zal wel een paar dagen duren voor je dat plastic dingetje binnen hebt,

succes ermee,
Goka

Kan lang duuren bij mij 3 weken na betaling van de accept giro.
Weet niet hoe het gaat met je setup box pakket en dat je de naam niet veranderd hebt maar neem aan dat je jaarlijks een accept giro krijgt die je dan gewoon via internet rekening kunt betalen.

Als het een automatich incasso wordt kan het problemen op leveren, maar probeer het eerst maar eens je kunt bij problemen met betaling alsnog een naams wijziging doorgeven.

Voor heraktivatie kun je gewoon met alleen je kaart nummer terecht op het internet.

Die 19,95 is alleen een belachelijk hoge vergoeding voor een naams wijziging.

Het SetupBox pakket kost 30 euro per jaar en is in dit geval het eerste jaar gratis (dit is de verzekering.)

Deze 44,95 is inderdaad de Totale kosten hier komt GEEN activatie meer bij.

@aart1944

16. is voor irdeto (afkomstige) klanten niet aanwezig bij hun contract was hier nog geen sprake van en ik heb zeker geen nieuw contract getekend.

Ook is hier bij de kaartwissel met geen woord voor gewaarschuwd dus als ze toch kaarten op zwart zetten staan ze erg zeker niet in hun recht.

Ook heeft de praktijk uit gewezen dat ze nog nooit een kaart op zwart gezet hebben omdat de klant geen herregistratie gedaan heeft.

Ook is er een uitspraak van Canaal Digitaal geweest dat ze dit niet van plan zijn.

Originally posted by goka
Gogo,

Dat is mooi toch, maar staat het nieuwe kaartje straks wel op jouw naam, want ik zie dat er 0 euro voor naamsverandering dan wel registratie kosten staat, bij mij was dat nog 19.95 euro.

Die 19.95 euro zie ik meer als een verzekering mocht er iets stuk gaan en of een heraktivatie nodig is.

Zal wel een paar dagen duren voor je dat plastic dingetje binnen hebt,

succes ermee,
Goka

Ik heb die naam gewoon laten staan op de vorige eigenaar met toestemming.
Ik had gelezen op het forum dat meerdere dat hadden gedaan dus we wachten maar af.

gogo

4 dagen na betaling dus dat is niet slecht, en geen problemen met de naam.
Kan hem alleen nog niet activeren want mijn astoncam ligt bij een vriend van mij.
In iedergeval iedereen allemaal bedankt voor de info en freggel voor het nummer.

gr gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan