irdeto2

S

satelliet1

ik heb een orginele irdeto2 card besteld voor mijn humie 5400
kan ik deze card laten werken met mijn mm of mr of werkt de card in het gewone slot
alvast bedankt
 
irdeto2 card werkt goed in het gewone slot van de humax 5400
grtz roufa!
 
Kan je een orginele irdeto 2 (canal+) kaart ook gewoon bestellen of alleen als geregistreerde gebruiker van een irdeto 1 kaart??

Ik ben naar het antwoord hierop al een tijdje aan het rondzoeken maar heb deze nog niet gevonden.. :-(

Thx,
patrick
 
Niet goed genoeg gezocht, staat namelijk wel duidelijk vermeld in het topic in de algemeen, waarin het overgaan naar irdeto2 word aangekondigt. Maar da's niet zo erg, doen we het hier gewoon nog eens.:)
Als je lang zoekt kun je namelijk nog wel eens ergens overheen kijken, gebeurt iedereen wel eens.

Je kunt -GEEN- originele irdeto2 kaart krijgen, ook niet als je abonnee wenst te worden, ook niet als dat voor het premium pakket is.

Uitsluitend als gebruiker van een geregistreerde irdeto1 kaart zijn er daartoe nog mogelijkheden.
 
Originally posted by satelliet1
ik heb een orginele irdeto2 card besteld voor mijn humie 5400
kan ik deze card laten werken met mijn mm of mr of werkt de card in het gewone slot
alvast bedankt

Dan zul je nu al wel een elk jaar betaalde Irdeto1-kaart moeten hebben anders kun je deze echt niet krijgen.
Is niet te bestellen namelijk.Wordt enkel en alleen verstrekt aan de altijd netjes betaalde irdeto1-gebruiker!!!!

Gr,
 
lijkt me sterk. mijn kaart is netjes aangemeld in de tijd dat je er niet voor hoefde te betalen.

ook heb ik nooit een brief ontvangen dat ik wel moest gaan betalen.

vroeger konden ze me ook vinden voor brieven met aanbiedingen, dus moeten ze me nu ook kunnen vinden lijkt mij.

gr blokker
 
Originally posted by blokker1
lijkt me sterk. mijn kaart is netjes aangemeld in de tijd dat je er niet voor hoefde te betalen.

ook heb ik nooit een brief ontvangen dat ik wel moest gaan betalen.

vroeger konden ze me ook vinden voor brieven met aanbiedingen, dus moeten ze me nu ook kunnen vinden lijkt mij.

gr blokker

Hallo Blokker1.

Klopt inderdaad, ik heb er hier ook nog eentje voor mijn pace.

Deze is ook aangemeld en ik heb hier het contrakt nog liggen.

Ik heb ook nooit iets hoeven te betalen.

Ook ik heb nooit een brief ontvangen.!!

Groetjes sat4ever.
 
Hier idem, ben nog afwachtende betreffende de brief.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan