Is dit waar????????

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
797
Punten
113
Leeftijd
60
Ja dat is de vraag, ik heb afgelopen morgen met iemand gesproken, waar ik de naam niet van weet en ook niet wil weten want voor mij is het een gigantische zakkenvuller, maar ik heb daar een gigantische discussie mee gehad waar ik dus compleet niet goed van wordt!

Zo goed als dat ik probeer te zijn heb ik voor Kees bij ons in Zundert zijn nokia voorzien van nieuwe firmware, kosten 0,00 ?
laat daar nou net de kaartjeshandelaar binnen zitten en die begint me daar verhalen te vertellen...

Hij begint al met vragen wat ik met die decoder moet, ik zeg een vriendendienst, och dat ken ik beter, ik vraag aan hem wat kan jij beter dan?

Ik heb alles al open WANT IK HEB MIJN CONTACTEN, zucht...

Mijn vraag: hoe dan????

T?s zo simpel joh, ik had het programmatje al voor dat ik de nieuwe kaartjes had en die heb ik voor ?55,- gekocht, 2 stuks zelfs en toen ik ze thuis had heb ik gebeld waar mijn kaartjes bleven, stuurde ze er nog twee!

Ikke vragen nou waarmee dan?

Jongen dat staat zo op internet, kijk bijvoorbeeld maar bij duck of sat4all t?s een programma van 70kB...

Je geeft de naam niet zeker? Antwoord is bekent denk ik...

Ik nog eens vragen wat is dat dan, zeg ik niet, oh jij wil er dus geld aan verdienen....

En het ging maar door, ik doe ook in dvd's, heb bijvoorbeeld de nieuwe van lord of the rings al helemaal uit amerika met ondertiteling, kostie vroeg ik, ?25 zei hij, verrekte gek....

ik ben dus vanmorgen helemaal afgedropen weggegaan zonder Kees veel plezier te kunnen wensen met zijn nieuwe firmware in zijn decoder, omdat er zo'n misselijkmakende alleswetende zakkenvuller in die zaak zat.

Sorry dat ik het hier kwijt moet, maar van zulke stoefballen die ook nog eens zeggen dat ze een internet verbinding hebben met een downloadsnelheid van 8mb per sec. hebben en een upload van 4mb per sec daar zak ik dus compleet van in de grond.

Daar zit je dan uren voor achter je pc????????

Ik moest het even kwijt.

Heheheehe,

Daar moet je je niets van aantrekken joh.
Ik zou hem in zijn gezicht hebben uitgelachen.

Freggel, jij komt hier vaak genoeg om te weten dat die gast compleet uit zijn duim zuigt!

Watbetreft die dvd's met ondertiteling:
Die worden niet in amerika gemaakt. Regio 2 wordt in wit rusland geperst.
(daar is handel in, en niet voor 25 euri voor een nieuw uitgebracht exemplaar, maar 20 of minder.)

En wat moet zo'n blaaskaak nu met een 8mbit lijn?

Zulke mensen zitten gewoon om aandacht verlegen.

G

Hahahaha, volgende keer ga ik met je mee Freggel1,
Dan gaan we die gast eens helemaal dol maken...

Ik heb n.l nog een neef en ook een goede buurman, wat die allemaal kunnen met hun dreamboxen en pioneer dvd brander's, dat wil jij niet weten...hehehehe

GR Fred.

hahahah! die gast is een lachertje freggel1
volgende keer stur hem naar mij toe
grtz roufa!

Laat hem maar zuigen ja, want ik heb hier een 8mbit liggen en ik ken alle particuliere 8mbit aanbiedingen en daar zit er echt geen bij met een 4mbit upstream hoor.

Dat is vrijwel niet te betalen, dus echt compleet uit zijn duim gezogen, weer zo iemand die overdreven interessant wil doen. Die figuren kom ik ook wel eens tegen, weten ze niet wie ik ben, en dat vertel ik ze dan ook niet.
Hou me gewoon van de domme en vraag dan ook met een heel zuinig gezicht van hoe en wat, en dan komen ze.. jaaa op goldwafer is het open want ze hebben het bij een vriend gezien en je moet een dreambox kopen want daar staat alles op open, en thuis sharen ze met de buren een T3 lijn.
Yeah right... en als je dan eens bij ze thuis bent, dan is er opeens niets meer, verkocht of geen interesse meer zogenaamd... laat ze maar dromen de fantasten.

Nou, die spullen wil ik ook wel hebben hoor :) Een dreambox waar alles op open staat, een betaalbare 8mbit lijn met 4 mbit upstream, alleen zou ik die niet met mijn buren willen delen. Waar en bij wie moet ik wezen????

Nee, het klinkt natuurlijk als grootspraak, volgens mij is het gewoon een man met een hele grote bek. Zal wel eenzaam zijn, en als ie altijd zo doet, zal ie ook wel eenzaam blijven.

Groeten, Samantha

Hier ligt ook alles open:
Mijn Hyundai 1000IR ligt open, mijn MM ligt open, mijn TV ligt open, mijn pc ligt open met 160GB en een snelheid van 7200!. Zelfs mijn C+ S2 kaartje ligt hier open en blood..... Effe mijn deur open doen......Ja, zelfs mijn huis staat open. Het klopt echt, alles staat nu open. Nee, de ijstkast nog niet. Wachte effe........Ja, zelfs de ijstkast staat open! mmmm, hij is wel een beetje leeg!
Maar goed dat ie open staat, want dan kan ik hem even vullen met bier :)

Ga nu weer alles dicht doen,want ik krijgt het koud en kan ik weer gewoon met mijn PC op dit duck board surfen en gewoon weer via de satelliet kijken.

Je moet medelijden hebben met zulke mensen want ik schat de kans op 100% dat zijn leven niet veel voorsteld.

Ik kom ze ook regelmatig tegen, had een poos terug een knaap over de vloer die alles wist van computers en hij sprak over systemen van duizenden eurie alsof het om een zak pinda's ging. Zelf had ik toen nog 5 systemen staan draaien (was toen pc verslaafd, nu sat verslaafd...hehe) en dan komt het hoor......"waarom heb je niet bla bla bla bla bla".... hij had op elk systeem iets aan te merken en ik kan zeggen, er stond voor meer dan 12000 euro aan hardware. Wat blijkt, kom je bij zo iemand thuis, heeft hij een afgetrapte oude pc staan van 500 eurie en hele verhalen dat hij nog zit te wachten op de nieuwste 10Ghz Intel met quatro RAID en 1200 DDR geheugen.

In 1 woord....ZIELIG.

De wereld zit vol met dit soort mensen, lach erom.

TheDucatist

Zo heb ik ook een collega gehad (kort maar), maar die wist alle ins en outs van alle systemen (zat net 2 jaar in de automatisering), zei dat ie technisch heel goed was.

Hij vertelde ook nog dat ie de 3D engine had uitgevonden en dat zijn bedrijf alle spellen maakte voor de playstation. Hij moest regelmatig naar Amerika voor besprekingen, had de duurste lease auto, want van zijn baas mocht ie geen goedkope nemen, maar werd wel iedere dag gebracht door een andere collega, omdat zijn baas niet wilde dat hij met de auto kwam omdat er teveel ingebroken werd in dure auto's op het bedrijven terein!

Hij had alles wat een ander ook had, alleen groter en duurder.

Tja,wat doe je hier als je een eigen bedrijf hebt die alle spellen maakt voor de playstation, moet zeker een miljoenen bedrijf zijn. Zeker rustig als je gewoon 40 uur per week voor een baas werkt!
Tja, als je aan zijn baas vraagt waarom ie niet zelf met de auto komt (je weet dat je als automatiseerder niet van 9 tot 5 werkt), maar dan moest ie eerst wel even ze rijbewijs halen :)
Hij wist niet eens hoe ie een tape moest formateren!
Tja...... Was ook redelijk weer snel weg :)

Volgens mij leven deze mensen in een fantasie wereld!

In Barcelona worden DVD van films die nog in de bioscoop draaien voor 6 euro per stuk verkocht, dus zo speciaal is dat allemaal niet..

Ja, je moet niet vergeten dat films in europa later in de bioscoop uitkomen dan in de states.
Filmland en al die grote afnemers laten hun dvd's persen in wit rusland, en als jij een kvk bewijs hebt, kan je die daar ook gewoon kopen.
Je moet wel groot afnemen.
Hoe groter je afneemt hoe goedkoper het wordt. Waarschijnlijk dat ze in Barca al een heel goed netwerk hebben liggen, en daarom tegen een prijs van 6 euri kunnen leveren.

G

probleem is dan wel de nederlandse ondertiteling, zo zit ik al wat langer te wachte op lotr the return.... ieder keer zeggen ze dat ie komt maar niemand heeft hem...... (wie hem wel heeft graag even een PM)

Nou ik wil die man ook wel eens spreken lul em helemaal gek, en ik vind het niet vreemd hoor dat je hier even je gal uitspuwt, heb ik ook al een aantal keren gedaan op die zakkenvullers.....

Een koelkast zonder bier is een woestijn zonder zand

Ja of deze oplichters dan:

Na de omschakeling van S1 naar S2 roepen tegen alle mensen dat ze S2 allang gekrrakt hebben.
Voor 50 euri bliezen ze nieuwe software in de flips bakkies, nog een fun kaartje er bij voor 15 euri ( want ja de gold-kaart die deze mensen ook al van hem hadden en 1x per mnd een update moest van 5 euri werkte natuurlijk niet op S2)
Wel weer FF de fun-kaart elke maand laten updaten hoor, anders gaat je ontvanger er gegarandeerd aan!! Kost maar 10 euro per mnd.

Gelukkig heb ik er een aantal uit zijn klauwen kunnen redden en wijzer gemaakt.

in wit rusland ?
En waar kan ik dan die DVD's bestellen van LOTR 3 ?

Helaas worden er soms paar van de straks geplukt in Bcn (
Carrer poble nou) en gaat de prijs gelijk omhoog, maar verbaasde me wel,kom er zo'n 5 a 6 keer per jaar en het worden er steeds meer, dus ook steeds meer keus.
Als je er meerdere tegelijk koop zijn ze ook nog bereid om wat van de prijs af te doen.
Enige probleem is dan wel de ondertiteling, geen Nederlands, maar normaal gesproken wel Spaans met Engels en/of Frans.
Zijn gewoon af te spelen op standard Eu-Dvd spelers

Een man heeft nog maar 25 gulden en wil hiermee naar de hoeren.
Hij loopt op de wallen en ziet een bord: Neuken 100 gulden, Pijpen 50
gulden en Iepen 25 gulden. Nou dan maar iepen. Hij gaat naar binnen
en zegt: "Doe mij een potje iepen!"
De hoer trekt zijn broek naar beneden, neemt zijn lul in haar mond en
blaast er hard op.
Zijn zak wordt opgeblazen, zegt die kerel: "Is dat alles??"
"Nee, wacht effe", zegt ze. Ze neemt z'n voorhuid tussen haar vingers
en laat hierdoor de lucht ontsnappen, IEP IEP IEP IEP IEP IEP IEP

De volgende satmeeting houden we bij hem!

Zit wel een nadeeltje aan moeten we wel naar belgi?

Originally posted by freggel1

"Nee, wacht effe", zegt ze. Ze neemt z'n voorhuid tussen haar vingers
en laat hierdoor de lucht ontsnappen, IEP IEP IEP IEP IEP IEP IEP

MAAR hoe doet ze dat dan als je geen voorhuid meer hebt ????

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan