Is er voor de Flip een versie die werkt op 4 lnb?s?

L

Lagos

In het + B(D) menu kan men bij transponder kiezen tussen 4 lnb?s maar ik krijg er niet meer dan twee aan de slag.
Is er voor de Flip een versie die wel werkt op 4 lnb?s?

Liefst met Dynamite soft omdat ik daar de fix10 in kan zetten.
Eventueel Spaans, Italiaans of Engels maakt mij niet uit, ik vertaal hem wel.

Gr. Lagos
 
jay is hard bezig om dit voor elkaar te krijgen (zie ook forum firmware bij huts).
nog ff geduld

met groet ad
 
Ik ga er eens kijken, ik heb ondertussen bij de Slovaak LupinIII_ITA_setting2000_v2_4_Blocker_Rev_B gedownload en dat ziet er perfect uit, ik heb hier zelf maar 2 Lnb?s dus ik kan hem niet testen op meer lnb?s wat dat betreft maar de firmware is fantastiche mooi en werkt perfect op Hispa.
Ik heb de Zifi Fix10 van de Flipclub en bij Sat4all getest maar ik krijg geen beeld op Hispa.

Gr. Lagos
 
Dat was me nog niet opgevallen dat je bij de laatste fw kunt kiezen tussen lnb 1 t/m 4. Maar ik betwijfel of de philips dat harwarematig aankan (hij moet immers een pulsje produceren). Het is wel de disecq v2.x die dit mogelijk maakt, terwijl de philips diseqc v1.x heeft.
Maar ik ben zeer benieuwd voor als het zou werken.
Aan je kop te zien heb je wat veel gedronken (?).
Groetjes.
 
Is het zo te zien? Ik zal dan maar snel de aviator van het lekkere ding terug zetten.

Ik ben druk aan het spelen met defiant om de LupinIII firmware naar het Nederlands te vertalen maar dan merk je pas wat een hoop text er in zo een firmware zit.
Ik zal hem deze dagen ff bij Satrat thuis testen wat betreft 3 of 4 schotels, ik heb thuis maar 2 schotels.

Gr. Lagos
 
Ik heb gisteren geprobeerd deze versie op drie LNB?s te laten werken maar zoals te verwachten was is dat helaas niet gelukt, kilroy heeft dus gelijk over de diseqc v1.x

Op de site van Huts heeft Jay een versie waarvan men beweerde dat het wel kan, maar deze versie is dezelfde als van Lubin en reeds door Jay vertaald.

Gr. Lagos
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan