is het mogelijk?

marie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
36
-"Welkom, marie
Je laatste bezoek: 10-11-2007 om 23:02
Priv?-berichten: 0 Ongelezen, Totaal 0."-

Bovenstaand las ik vanochtend bij Duckforum.
Op dat tijdstip lig ik al enkele uren op een oor.
Is het mogelijk,dat iemand anders met mijn wachtwoord inlogd?
Of klopt de tijdsopgave niet?
Vr.gr.George

Zover ik zie klopt de tijd hier perfect,, misschien dat jouw computer een andere tijd aan geeft,, scroll eens naar beneden en kijk daar eens wat daat staat,, moet dan de tijd staan zoals het nu werkelijk is,, dus GMT + 1 uur

Correct, en als de tijd niet klopt, klik dan bovenaan eens op UserCP of Gebruikersinstellingen. Daar vindt je als het goed is ergens onder de opties de tijdzone, deze kun je dan op GMT+1 instellen en zou het goed moeten zijn.

Mocht het wel zo zijn dat bij jou alles goed staat, dan heeft misschien iemand gebruik gemaakt van jouw wachtwoord. Eventueel is dat wel na te gaan, maar daarvoor moet je dan gebruik maken van de contact optie onderaan het forum.
Vergeet dan niet je gebruikersnaam ook te vermelden.

@Jack en BLack Tiger:Bedankt voor de reakties.
Ik heb hier mijn tijdzones in orde.Gmt +2,omdat ik even noordelijker woon dan jullie.
Dan heb ik het idee,dat iemand anders op mijn naam hier incheckt.Is op zich geen probleem,want ik heb niks te verbergen.
Maar makkelijkst is wachtwoord te veranderen,Gr.George

GMT+2? Scandinavie dan ofzo? Maar inderdaad, het wijzigen van het wachtwoord is ook een optie. Het verzoek om het contactformulier in te vullen is meer om na te gaan of inderdaad iemand misbruik maakte van je account en zoja om jegens deze persoon maatregelen te nemen zoals bijv. een ip-ban.

Inderdaad,Finland.
Uit nieuwsgierigheid heb ik een verzoek tot kontrole ingediend.
Enkele weken terug zijn enkele tienduizende wachtwoorden van Finnen op internet gezet.Misschien heeft dat er mee te maken?Gr.George

Ja dat zou ermee te maken kunnen hebben. Wie weet, maarja met de wijziging van je wachtwoord zou het dan toch over moeten zijn. Dus in dat geval hebben ze pech.:)

@B.T.:
Van Duck systeembeheer enkele IP adressen gehad,maar daar konden geen konklusies uitgetrokken worden.
Buiten,dat ze van dezelfde provider zijn,als wij hebben.
En aangezien IP adressen wel eens schijnen te veranderen...
Het is niet zo ernstig.
Ik houd het maar op "kromme volt",systeembeheer op "ergens anders verslikt"...
Gr.George

Het moet toch ergens een kromme volt zijn.
Ik heb het hier nu even over twaalven,en Duck info zegt,dat laatste bezoek 14.01 was.
Of zit Duck in andere tijdzone?

Nu is mijn begin-vraag ook beantwoord.
Dan zou ik dus 21.00 nog op het board geweest zijn,en dan ben ik nog wel eens wakker...
Gr.George

Ahja prima, dan komt het wel goed.

Correct, en als de tijd niet klopt, klik dan bovenaan eens op UserCP of Gebruikersinstellingen. Daar vindt je als het goed is ergens onder de opties de tijdzone, deze kun je dan op GMT+1 instellen en zou het goed moeten zijn.

Je schreef dat je dat op GMT+2 had staan maar ik ben gaan kijken en het stond op GMT+3 en da's dan toch een uurtje teveel van het goede. Dat is nu gewijzigd als het goed is.

Duck zelf zit in de GMT+1 tijdzone en is aldus ook ingesteld.

@Black Tiger:UserCP en tijdsinstellig had ik overheen gekeken.´s-zomers hebben wij nl wel gmt +3.
Dus misverstand zat niet in kromme volt,maar krom boardlid...

Op een ander board wordt opgemerkt,dat het nogal rustig is...
Deze thread hield mijn en jouw gemoed weer enkele dagen bezig....Gr.George

Yooo... kijk aan, nja "krom boardlid" wil ik echt niet zeggen, iedereen kijkt wel eens overheen.

Maar inderdaad, weer eventjes toch leuk bezig geweest waarvoor dank.:)

Groetjes, Black KTiger

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan