is het nog de moeite om 1 te kopen??

M

michel30

Hallo, sat vrienden.

De tita's zijn weer terug in het land (diversen winkels a ?45) nu wil ik me wel 1tje gaan kopen maar de vraag is het nog de moeitje waard of kan ik beter gewoon nog even wachten tot er weer wat nieuws uit komt of is de tita te toekomst?
 
ALs je geen dreambox hebt zou ik het doen.

Het is de kaart voor de toekomst.

see ya

jeejee99
 
Nou de kaart van toekomst is een groot woord vind je van niet als je er een niet hebt en je wilt gaan kijken dat kun je doen.......Succes...


Groetjes,
deliyurek007
 
Sponsor links boven heeft ze weer op voorraad voor een redelijke prijs... ;)
 
Maar je hebt er geen bal meer aan (je kan er net zoveel mee als een gewone fun) dus waarom zouden de mensen zo'n dure kaart nog gaan kopen voor iets wat je toch niet meer kan kijken.
 
Komt wel weer hoor S2, eens is weer volledig gehackt. Maar wat dacht je van Polsat en dergelijke die kan je ook met de Tita open krijgen en echt niet met een funnetje.
 
Originally posted by satlover2004
Komt wel weer hoor S2, eens is weer volledig gehackt. Maar wat dacht je van Polsat en dergelijke die kan je ook met de Tita open krijgen en echt niet met een funnetje.

Polsat is gewoon met fun open.Zoek de laatste 6in1 files maar.

Valt me trouwens op dat er weinig aandacht aan besteed wordt aan het feit dat Polsat open is met fun-kaartje.

Appie
 
Zo nu hebben we polsat toch aardig gepromote.


see ya

jeejee99

PS wie kijkt er polsat
 
Ik


Vanavond voetballen PSV tegen Waalwijk rechtstreeks, aanvang half acht op Polsat sport

Wist je dat niet jeejee99 of was het zo maar een opmerking, van wie er naar Polsat kijkt??
 
Ik zoek me rot naar die fun files. Heb je een googlehint voor mij?
 
@ satlover,
probeer eens slovak upload of zo .......

Appie
 
@Matrix,

Ik bedoelde het niet lullig. Alleen de sport zender is soms wel handig. Zeker als NEC fan kan het een uitkomst zijn omdat daar 1 van de beste poolse spelers speelt.
Als je voetbal wilt zien kan ik je beter verwijzen naar 7 oost daar zijn eigenlijk alle wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV te zien.

Polsat veranderd zo vaak van key dat het bijna ondoenlijk is. Wel leuk voor de hobby trouwens houdt je bezig. of je maakt hem AU.

No hard feeling Matrix?

see ya

jeejee99

PS polsat op funcard sneeuwde onder het geweld van S2.
 
Polsat = AU (bij mij) idd op 7 oost zitten de feeds , maar daar mis ik het kommentaar een beetje.

En hoezo " no hardfeelings" ik gaf alleen een reply met geen bedoelingen hoor, verder is er aan polsat geen F*ck aan en daar heb jij volkomen gelijk in.
 
Het gaat er toch om dat we 't KUNNEN openen ?
Dit is voor mij juist de hobby.
98% van de zenders kijk ik NOOIT,het gaat mij om
het hebben,hebben,hebben.Erg he :)

Appie
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan