Is het spinnen van de HD te stoppen in de Jirka IMG?

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Ik ben een fanatiek gebruiker van Jirka IMG?s vindt deze persoonlijk het beste draaien.
Het enigste wat ik jammer vindt dat de HD blijft spinnen (ook met alle addons op de USB stick) is er geen mogelijkheid om dit te verhelpen? De box raakt namelijk behoorlijk oververhit?.. en dat zelfs met Barend en van Dorp i.p.v. Hispasat.
 
Blauwe toets>setup emu>4. extra setup>enable setup HD aanvinken en sleeptimer instellen
 
DenkTenk,

Als alles in het leven zo makkelijk was......
Shit schaam me diep... het werkt dus he.

Bedankt maar weer.
 
@ crazymotha

Je bent niet voor niks Moderator van de DBox geworden...

Deze zijn niet zo moelijk te bedienen..hehehe

Gr Fred.
 
Inderdaad Fred,

De Dbox2 stampt net als zijn baas nog uit de gouwe ouwe tijd (geen digitaal op HD maar Mono op vinyl).
Dus heb ik me met de Dbox2 nooit in het spinnen van een HD hoeven verdiepen.
Maar ja ook ik ga natuurlijk met mijn tijd mee en wil ook wel eens wat anders, vandaar een Dream met HD op zich leuk hoor alleen dat spinnen vond ik niet zo?n succes, maar dat is inmiddels opgelost door de heldere geest van Denktenk.

Maar als ik de deco?s vergelijk vind ik de Dream toch nog altijd een Tupperware doosje hoor in vergelijking met de Dbox2.
Dat bedoel ik niet slecht maar als ik het ?all in one? printje zie heb ik nog genoeg ruimte om mijn boterhammen er in op te slaan :)
 
Linuxbakkies zijn hardstikke leuk om mee te hobbyen.
Ik heb nu een Dreambox en twee Nokia d-box2's.
De dreambox is inmiddels gedegradeerd tot kijkbak, maar met de nokia's is nog erg veel leuks te hobby-en.
Ben inmiddels ook druk aan het beta-testen voor de DGStation, ook een linuxbak en dat is zo'n leuk werk;-))))
 
het zijn gewoon twee hele mooie hobbydozen

de dbox2 en de dreambox
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan