Is Quattron kleurentechniek aan te bevelen?

M

Mellina

Heeft iemand ervaring met de Quattron-technologie, met vier kleurenpixels in plaats van drie?

Ik heb de Sharp LC-46LE820E bekeken, en de kleuren zijn inderdaad prachtig. Maar nu vond ik op internet een beoordeling waarin werd gezegd dat de toevoeging van geel ten koste gaat van groen…

In de winkel kon ik dat niet zo goed zien. Het voetbalkampioenschap zou dé gelegenheid zijn om dit zelf te beoordelen: wie heeft zo'n toestel al in huis of er iets over gehoord?

Dank alvast voor een reactie!

 
wie heeft zo'n toestel al in huis of er iets over gehoord?Dank alvast voor een reactie!
Hoi Mellina

Ik heb er een reclame-filmpje over gezien.

maar wat nu als je ontvanger er niet mee overweg kan?

Misschien krijg je conflicten met instellingen als RGB of HDMI.

Ik heb nog een oude CRT TV (glasbak) en ik wacht op meer ontwikkelingen omtrent TV's; pas als die glasbak overlijdt koop ik een nieuwe TV (misschien 3D).

Maar ik hoop dat mn oude glasbak het nog wat jaartjes uithoud.

Groetjes,

bones

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 19:14 uur ----------

P.S. Leuke avatar, is dat toevallig niet "Flaick" uit de film "Umberto D" van Vittorio de Sica?

Groetjes,

Bones

 
Hoi Bones,

Dank voor je reactie.

Ik heb trouwens bij Sony in Hoofddorp een presentatie van hun 3D tv gezien. Het 3D effect vond ik niet bepaald overtuigend, maar dat kwam vooral omdat ze het effect ook toepassen op wat niet 3D is opgenomen.

Flaick van Umberto D, daar noem je toevallig een van mijn geliefde films en het allerleukste hondje!... Dit is hem niet, maar hij had het inderdaad kunnen zijn.

Groetjes,

Mellina

 
Die Sharp inmiddels gekocht, in de 52 inch uitvoering.

Sprankelende en tegelijk natuurlijke kleuren. AAN TE BEVELEN!

Groetjes,

Mellina

 
Fijn dat je dat even kwam melden en dat we kunnen vernemen dat je er zo tevreden over bent.

Altijd handig als er mensen zijn die misschien vragen over zo'n toestel hebben.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan