Is terug naar Fabrieksinstelling en nu ??

B

blink88

Mijn 500 C is per ongeluk op fabrieksinstelling gegaan. Nu heb ik de CCam weer erop gezet via Ftp, maar dacht dat het zo eenvoudig was om het aan de praat te krijgen , dus niet.

Ik heb het hele forum omgespit en gegoogled, te veel verschillende info waar ik niet veel wijs van wordt>

Wat moet ik nu precies doen, moet ik ik mijn DB 500 c opnieuw flashen?

Moet ik daarvoor een null modem kabel gebruiken ?

Welke Image of flash bestand moet ik gebruiken?

Wat moet ik precies doen om het weer alle zenders te krijgen van ziggo?

Kan iemand mij helpen of een link sturen waar het staat beschreven?

Dank jullie wel !!

 
Je hoeft niet te flaschen als hij naar de fabrieksinstellingen is wel overnieuw alles instellen dus je tuner je taal enzovoort.

Wil je toch flashen is het het makkelijkst met een nulmodemkabel en Dreamup (die zal wel hier in de downloads staan) of flashen via de stop methode.

Je zou er een nieuwe versie van PLI maar een andere is ook prima in de downloads hier staan ook een paar oude image van Nabilo die er staat van PLI is 20 mb dat lijkt me wat groot en die is voor de S versie.

Zenders kun je scannen aan de hand van je freqentie en netwerktabel zoek dan je tabel van het gebied waar je woont.

Nou dan je smartkaart er in en kijk of het werkt anders even deze handleiding lezen en je configuratie aanpassen.

 
Bedankt voor de info, heb het opnieuw geflasht met een nulmodem kabel, handmatig Ccam geplaats. Nu nog even een compleet zenderlijst zoeken voor limburg. Had die van de download lijst genomen, maar krijg het niet compleet mis nog een paar zenders zoals film1 en sport1 kanalen.

 
Inmiddels heb je door die andere thread ontdekt waarom je die zenders mist. Er hebben er meer dat probleem. Gaat nog wel goed komen.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan