Italiaans album gezocht

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Eens kijken wie mij hier mee kan helpen,, zoek een album uit italie:

Gianni Morandi met de band Collage

titel van het album is : 30 Volte morandi

Op de nieuwsgroepen niks gevonden en op internet ben ik niet zo thuis om dit soort dingen op te zoeken.

Originally posted by jack
Eens kijken wie mij hier mee kan helpen,, zoek een album uit italie:

Gianni Morandi met de band Collage

titel van het album is : 30 Volte morandi

Op de nieuwsgroepen niks gevonden en op internet ben ik niet zo thuis om dit soort dingen op te zoeken.
ik heb even op limeware gekekenen heb wel wat gevonden van Gianni Morandi maar niet de album die je zocht welke liedjes staan erop?

Dat weet ik niet want dit is voor mijn zus,, ,, schijnen de beste songs van hem te zijn.

Maar alles is welkom,, kan ik er meer maken voor haar :)

En als je dat weet zijn de mp3's makkelijk genoeg te vinden...

maar nu komt mijn vraag @Jack, er zijn twee albums met die titel:

Album 1

30 Volte Morandi 1988
1 Canzone Libera 4:22
2 Succede 3:14
3 Se Non Avessi Pi? Te 3:05
4 Variet? 4:24
5 Un Mondo D'amore 3:50
6 Tu Mi Volevi Bene 4:45
7 Vita 4:50
8 In Amore 3:55
9 Se Perdo Anche Te 3:07
10 Canzoni Stonate 5:04
11 La Mia Nemica Amatissima 4:11
12 Vento 3:42
13 Bella Signora 4:27
14 Domani 4:22
15 Si Pu? Dare Di Pi?

album 2
30 volte Morandi 2 1998
1 Lasciarsi per amore 4:18
2 Occhi di ragazza 3:14
3 Dimmi dimmi 4:11
4 Fino alla fine del mondo 4:16
5 C'era un ragazzo che come me... 3:43
6 Io sono un treno 4:30
7 Sono all'ultimo piano 4:12
8 Scende la pioggia 3:23
9 Grazie perch? 3:39
10 Giovane amante mia 4:20
11 I love you 3:21
12 Uno s? mille 3:59
13 Banane e lampone 3:47
14 L? nel paese dei sogni 3:58
15 Sei forte pap? 4:17

Welke had je willen hebben??? ;) Of wil je voor jou zus echt alles wat er te vinden is? :biggrin:

Allebei uiteraard Freggel :)

Weet je zeker dat het geen dubbel album is want dit zijn 30 nummers bijelkaar zoals de titel ook al zegt lol

Ik loop ook wel te zoeken maart julie zijn de koning in het vinden van dit soort mp3tjes :)

Inmiddels de cover gevonden van deze CD en is dus inderdaad een album met 2 cd''s want die 30 nummers moeten er inderdaad op staan Freggel.

Ik heb al 75% gedownload @Jack, blijkbaar zijn het idd twee cd's en ik kijk nog eens waar ik de lijst vandaan heb gehaald, en zo ik het nu kan zien zijn het de twee die ik geplaatst heb. ;)

Nu bij het schrijven van dit bericht heb ik 21 van de nummers binnen, zodra ik ze alle 30 heb, dan zorg ik er wel voor dat ze op 1 of andere manier bij jou en je zus komen. ;)

Ik vindt die gewoon leuk om te doen. :biggrin:

even ter info: hier staan nog meer lijsten van de gemaakte albums.

Je had me toch eenlink kunnen geven dan download ik ze zelf wel effe :)

Maar in ieder geval bedankt voor je hulp.

Weet wel wat sites waar je een boel MB kan neerzetten,, maar danmoet je het wel weer opnieuw uploaden lol

Ik weet niet hoeveel tijd jij wilt steken in het compleet maken van een album wat niet makkelijk te vinden is? ;)

Maar ik zit nu hier titel voor titel te zoeken, en nummer voor nummer binnen te halen, van diverse downloadssites en peer to peer programma's....

Kortom, ik krijg het complete album in 1 keer ook niet gevonden nu, dus ik ben losse mp3tjes an het zoeken. ;)

Lekker stukkie muziek trouwens. :jow:

Zodra ik alles op schijf heb staan dan stuur ik ze wel naar je toe, of naar 1 of andere site of ftp, of er moet intussen iemand komen die hem in zijn geheel kan vinden...

OK bedankt,, heb zelf ook geprobeerd maar ik heb alles Ares hier op mijn computer staan,, en die vind niet veel of is errug langzaam ,, wat is nu een goed en veilig programma om te gebruiken ,, die geen shit mee installeerd,, weet dat Kazaa dat wel doet,, vandaar dat ik weinig van dit soort programmas op mijn computer heb staan.

Originally posted by jack
OK bedankt,, heb zelf ook geprobeerd maar ik heb alles Ares hier op mijn computer staan,, en die vind niet veel of is errug langzaam ,, wat is nu een goed en veilig programma om te gebruiken ,, die geen shit mee installeerd,, weet dat Kazaa dat wel doet,, vandaar dat ik weinig van dit soort programmas op mijn computer heb staan.
ik werk op het moment met Azeurius en dat bevalt me beter als al die p2p programma,s.

Jack ik gebruik hier nog een ouwe versie van kazaa, en dat is er eentje die nu op dit moment slechts met 1 banner opstart, en verder helemaal geen sjit, tot nu toe.... Ik hoop trouwens niet dat mijn pc ooit crasht want ik krijg hem nergens niet meer terug gevonden....

Het andere programma wat ik hier tegenwoordig ook gebruik voor "opdrachtjes" zoals deze, dat is limewire.....

tot nu toe heb ik van dit album 25 nummers binnen, ik mis enkel nog,

Variet?

Vento

Io sono un treno

Sono all'ultimo piano

L? nel paese dei sogni

Maar vroeg of laat fietsen deze ook voorbij. ;)

Ik weet niet welke nummers je zelf al hebt, maar als er eentje tussen die 5 staat die ik nog niet heb, zeg het maar dan valt er voor mij weer eentje af. :biggrin:

Helaas kan ik deze zelf ook niert vinden,, ben nog steeds op zoek naar een goed programma om muziek mee te downloaden,, die Kazaa versie heb ik ook niet.

Ik krijg de laatste 5 nummers ook niet gevonden, maar ik zal eens goed tussen mijn cd-roms gaan kijken of dat ik de versie van kazaa gevonden kan krijgen die ik hier voor zulke dingen gebruik...

Nou wijk ik eventjes af, want is dit niet terug te vinden in de map waar het programma ge?nstalleerd is? Want dan heb ik het zo...

Het album in zijn geheel als download krijg ik voor nu nergens niet gevonden, dus als je de rest van de nummers die ik nu heb wilt hebben zeg me maar hoe, dan komen ze wel jou kant op. ;)

Dat maakt mij niet uit,, wat het makkelijkste is voor jouw,, cd sturen dan kan ik ze er wel weer afhalen als ik hem compleet wil maken of ergens uploaden maar dat kost je weer tijd.

Alhoewel,, eenzip file van maken dan is het ook zo gebeurd :)

Je kan een van deze sites daarvoor gebruiken:

http://www.megaupload.com/nl/ 250 MB emailen of online zetten
http://www.yousendit.com/ 1 GB emailen
http://www.dropload.com/ 100 MB emailen
http://rapidshare.de 25 MB online zetten
http://www.come2store.com/ max upload filesize of 10 MB

Ze gaan in de loop van volgende week naar 1 van de genoemde mogelijkheden, ik laat wel een berichtje achter als ze er staan. ;)

Bedankt Freggel,, heb vandaag ook weer lopen zoeken,, maar met google krijg ik meer pop ups en dialers dan mp3''s :(

Maar we blijven zoeken naar de ontbrekende 5 songs.

Hoi Jack, ik ben er nu op dit moment 1 rarbestand van aan het maken ±75 MB, en dan stuur ik hem via megaupload naar jou toe.

Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren? ( ±90 minuten zie ik nu staan )

Ik zie nu dat er een paar andere nummers bij staan, maar ik geloof niet dat het zoveel uitmaakt met jou zus, en ook zitten er bij mij nog een paar in de wachtrij op dit moment...

Als ik er nog bij vindt van die ik niet kon vinden van de gevraagde cd, dan stuur ik ze wel, andere titels stonden er trouwens ook zat tussen. ;)

Maar nog ff een vraagje: Krijg jij nu van megaupload een mail ofzo, met een downloadlink? En is daar een registratie voor nodig?

Want dit is voor mij de eerste keer dat ik hier nu mee werk...

Wat betreft het zoeken naar muziek die bijna niet te vinden lijkt te zijn, moet je het maar eens in de "Blogspots" zoeken, daar staan vaak de open dirs en indexen in en vindt je vaak de leukste muziek. ;)

Het zit hem vaak idd in de manier van zoeken, je begint meestal eerst met de vraag wie of wat je zoekt, en uit de resultaten die je ziet staan, daar haal je weer stukjes uit waarmee je de volgende zoekacties doet, en dan vaak ook de geavanceerde zoekactie nemen, " " + en - tekens gebruiken helpt vaak ook veel.

Zoek maar eens op "Bootlegs" bijvoorbeeld, dan vindt je muziek die nooit op cd oid is uitgebracht. :biggrin:

Index of/mp3 is een vaak gebruikte, zet er dan maar eens "Italo" oid bij, of media, ik noem maar iets...

Er steekt soms heel erg veel tijd in, om op die manier iets te zoeken, maar ach als er weer eens een avondje niks op tv is, dan is dit vindt ik een leuke hobby, om zo nu en dan eens mee bezig te zijn, want mijn gedachte is altijd nog dat alles te vinden is. ;)

Bedankt Freggel,,

Bij megaupload krijg je volgens mij een download link te zien op de site nadat het bestand geupload is.

Dus bewaar die effe voor de zekerheid.

Als je email adressen hebt ingevuld word de link volgens mij ook per email gestuurd naar jouw en degene welke je nog meer hebt ingevuld.

En maakt niet uit als er meer nummers bij staan,, maak ik er nog wel een verzamel cd bij ook :)

We blijven gewoon zoeken,, en wat betreffende die dialers enzo,, heb ik verder geen last van,, die worden er netjes door download accelerator hier uitgeplukt en andere pop ups worden wel gekild door zonealarm :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan