Ivan Superklojo

Bekende gast, ook al geregistreerd als Ivan1 en weet ik wat allemaal.
Hier en op satfun heeft ie een tigtal ipblocks zodat het voor hem steeds weer moeilijker wordt om reklame te plaatsen maar ik twijfel er niet aan dat ie wel weer eens zal opduiken.

vdBosch als admin kan het beste eens zoeken op de woorden "pokit", "ivan" en "via", ik durf te wedden dat ie nog een x aantal accounts van deze gast tegen komt die hij nu alvast voor de zekerheid heeft aangemaakt.

Tja, hij (ivan) blijft maar door gaan met elke keer andere IP adres om board binnenvallen en terroristeert de board's.
Da's onsportief van ivan!
Ik weet niet veel van Ivan. (maar wel z'n nickname's)
Vdbosch.com had ivan gebanned.(ik weet niet precies waarom dat hij gebanned door vdbosch leden.)
Daardoor wil hij een wraak nemen tegen vdbosch.com.
Voor mij is wel heel treurig.
Ik ben gewoon sportief en terroriseer de vdbosch niet. Maar gewoon eerder met ze rusten laten.
Nou, ik spiek welleens naar vdbosch met andere IP adres gebruiken.
Maar NIET lastig vallen! Ik trek niets aan dat ik ook gebanned.
Gewoon niks van aan trekken.

@ DrDiq: BlueIcez zei dat JIJ mij gebanned.Nou, voor mij is wel erg wazig over zo'n zulke verhalen.(dat had ik mailtje afgelopen zaterdag van BleuIcez ontvangen. Ik gaf een reply dat (als een grap) hoe lang ik gebanned blijft.)
En dat is ook een redenen dat ik niet wil met jullie(vdbosch-leden) kennis maken op satdag.
Maar zeker volgende jaar wil (denk) ik wel gewoon met je een hand schudden.
Ik sta op BigHenk z'n foto erop.(helemaal linkerkant)
DrDiq, tot volgende jaar!
Gr33tz MZ4

Ik ken dit figuur volgens mij Iwan en dan iets met brand zeg maar. Is een ex collega van me. Geen aandacht aan schenken!!!

Is hij pryomaan?
Ben nu wel erg nieuwsgierig!Dat komt door jou reactie, "ex-collega" en "brand".
Maar ik wist het echter allang dat hij (ivan)spoort helemaal niet.
(Nou, hij blijft gewoon constant doorgaan met vdbosch board terroriseren.)
1ste instanties dacht ik dat hij ook een nickname "aristona" had gebruikt. Maar nee, andere persoon dus.

Naar mijn weten niet alleen vdbosch maar ook dutchsatellite.

Zo'n beetje elk board wat ietwat bekend is heeft het probleem met Ivan.
Op Satellitefun komt ie dus ook en zijn inmiddels al een tiental ip-ranges van buitenlandse inbelproviders geblokked net als op duck, maarja, er zijn al in NL een aantal gratis inbelproviders laat staan in grote landen als Frankrijk en Rusland et.

Hij kan dus nog wel even vooruit, alleen kost het hem toch steeds wat zoek- en inbelwerk, dus geld.
En da's prima want er trapt toch niemand in zijn onfatsoenlijke praktijken.

en word dus ook wel weer verwijderd althans wel bij ons
hij zat ook nog onlijn dus werd hij ook nog maar even gekickt :)
dan heb je teminste eer van je werk
maar het blijft een plaag

Dat brand heeft iets met zijn achternaam te maken. Zijn bijnaam was okiwan. Hij is sci fi freak. Kan het mis hebben maar volgens mij kon ik de gast.

Denk het niet, hij belt altijd via buitenlandse providers.
Zijn eigen naam is Ivan Pokit althans anders wel zijn alias en hij heeft een site die begint met **** en de rest zeg ik niet.
Gewoon een commercieel figuur die regelmatig eens op alle boards post en dan hoop er geld mee te verdienen.

Schijnbaar loont het zich want hij blijft het doen.
En niet alleen in Nederland overigens, in Duitsland heb ik hem ook al gezien.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan