Ivm Bbq's Bosnimfalarm!!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Ons aller Boets heeft mij verzocht jullie allen te waarschuwen!!!

Zodra jullie 1 van de onderstaande deernes zien dan zijn jullie in de buurt van een BBQ!!!

ANKE

Renata & Zuzana

Eufrat

Andie

Het wil dus helemaal niet zeggen dat er dan rechtsomkeert gemaakt moet worden, want er is helemaal géén reden tot alarm, want dit zijn de "gewillige nimfen" :sex:

Laatst bewerkt door een moderator:
Waaargh! Net als verleden jaar zeker, kwamen we vlug kijken, geen nimf te vinden.:)

Hmmm.

Ik denk dat we jou dan eerst een muilkorf om moeten doen.

Want dat gebrul de hele tijd helpt echt niet hoor.

Snappen jullie nou nog steeds niet dat de waarom dat de wegwijsmiep stopt met uitleggen waar je moet zijn aan de rand van het bos???

Heel stilletjes binnenrijden tussen die bomen, of met de fiets of te voet verder gaan, dan.... ja dan heb je kans dat je er eentje ziet!

En zeker niet gaan spinnen als een jonge kat... :biggrin:

Met de fiets of te voet?

Nee dank u.

Mij veel te gevaarlijk.

Ik heb jou daar zo al eens zien vertrekken....

Want dat gebrul de hele tijd helpt echt niet hoor.
Duuuuuhhhhh.... dat is alleen tijdens het slapen, als ik een bosnimf te pakken krijg, dan is er geen tijd om te slapen en zou de andere bezoekers ook wat meer rust geven. Of het moet zijn dat ze in dat geval weer wakker blijven van het gehijg.:biggrin::sex:

Hé Tijger,

Je weet wat we hier zeggen in het bos als we overvallen worden door bosnimfen. Als je een verkrachting niet meer vermijden kan, neem je tijd en geniet ervan.

Boets.

Hahaha... zo is dat maar net Boets!:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan