jack we missen jouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

format c:

jammer ,je bent altijd,de eerste en de beste geweest,van dit forum,ook kwa hulp,was je nooit de beroerste.
jammer dat er mensen zijn die je site er af gooien.
maar,ik wil je nog maals bedanken voor al die maanden en jaren dat je voor ons de files up to date hield.
jammer,maar het moet zo zijn.

groetjes.... een trouwe jack fan.
marc.

jack must come back.

Duckteam denkt dat vele mensen Jack bedanken c.q. willen bedanken. Duckteam sluit zich hierbij graag aan.

Daarnaast is Duckteam blij om Jack tegenwoordig als vaste bezoeker in de chat te mogen begroeten.

Jammer dat je gestopt bent Jack, ik heb altijd mijn Xtreme met je files up to date gehouden. Ik zal zelf wel weer gaan editten. Jack, thanks voor al datgene wat je voor de hobby hebt gedaan. Hopenlijk blijf je er wel betrokken.

Groet Aka

Jack,
Hartelijk bedankt voor alle files en de vele goede tips op deze site.
Ik weet niet wie de schuld van dit alles is, maar dat het een grote klojo is weet ik wel.
Nogmaals bedankt en heel veel sterkte, we zullen je missen!!

mvg Theo50

bedankt jack voor alles ,je hebt mijn een hoop tijd bespaart.
nu is de tijd aan jouw

he jack ga je stoppen was dat nu ???????? jammer man over iedereen wist je te helpen waarom ineens... echt jammer denk er eens goed over naar dat je ook anderen verdriet doet. jammer ik zal je missen........

dank je jack
ook namens mij en ook voor je goede adviezen
was toppie

Jack bedankt dat je de files altijd up to date hield, ik heb er altijd dankbaar gebruijk van gemaakt. Jammer dat je er mee stopt.

Maar we zullen je niet vergeten

nogmaals bedankt

DragonClaw

He Jack ik mis je ook....hehehe

Gelukkig heb ik nu een hele mooie foto van je op het bureaublad staan, zodat het gemis niet zo heel erg is....hehehe

Gr Fred.

Jack,
Hartelijk bedankt voor alle files en de vele goede tips op deze site.
Heb er veel aan gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan