Jammer van dit voegwerk

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Jammer maar dit voegwerk is overgeverfd en dat maakt het vakwerk niet meer zichtbaar.. :rolleyes: :biggrin:

En dit leuke schoorsteen manteltje is netjes gevoegd. :jajaja:

idd een muurtje van niks

en die schoorsteen manteltje laat het vuur bij mij niet aanwakkeren.

DIT KAN VEEL BETER EN VOORAL DOORGAAN

Alweer zo'n zeer slecht gevoegd muurtje |:( :sex: :biggrin:

Het is echt kut die muurtjes van tegenwoordig.
Waar zijn de vakmannen gebleven (denk aan de piramide bouwers bv)

Ja maar kijk, als je goed kijkt zie je dat dit opnames zijn die gemaakt zijn in de kazematten. Daar hebben we er hier ook een hoop van.
Dat zijn muurtjes van in het jaar 1700 enzo. De piramidebouwers waren sowieso al hun tijd zeer ver vooruit.
Maar van goed voegen hebben ze een paar honderd jaar geleden volgens mij ook nooit gehoord.

Het gordijn is wel mooi.:biggrin:

:biggrin: Zou die centrale verwarming ook uit omstreeks 1700 zijn? Wel aparte kleurstelling.. :biggrin:

Lijkt een beetje op een freggelgrot ik verttouw het niet BT kijk nog eens goed....

Ik durf niet meer te kijken Pikkie, voor je het weet staat er dadelijk een foto van dezelfde locatie met Jenny voor het gordijn.:biggrin:

Mischien zat Jenny wel achter het gordijn met haar billetjes op de verwarming om lekker warm te blijven, je weet het niet h?... :biggrin:

Ja zie Bt Jenny komt teveel voor straks staat daar die fiets wie weet wie er al op gereden heeft????

Misschien dat het op de ouwe freggelgrot lijkt, maar over een paar weken/maanden niet meer hoor, ik ben hier grot voor grot aan het aanpakken voor groot onderhoud. :biggrin:

Ik help freggel1 daarbij wel voor het betere voegwerk..
Alle naadjes en scheurtjes worden aangepakt.. :biggrin:

ik ben hier grot voor grot ................

Je lijkt wel een postbode die gaat ook van snee tot snee net zolang totdat zijn zak leeg is.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan