Java

B

BiG_G

Ik ben aan het zoeken naar clients onder linux die niet met java werken. Java vind ik persoonlijk een verschrikkelijke resource vreter, en dat wil ik kwijt.

Iemand ideeen?


G
 
Ik zoek al een tijdje mee @BiG_G, maar ik krijg ook niet echt iets gevonden denk ik...

Wel weet ik dat uTorrent een goede cli?nt is, maar ik weet niet zeker of deze nou wel of niet onder Linux draait ( Kan het zelf nu niet testen) ,

Dit zou je eens kunnen proberen want het draait wel zonder Java.

Niet dus

[SIZE=-8]Download: utorrent.exe (99 KB) BitTorrent is een uitkomst voor het distribueren van grote bestanden, want het vereist geen grote centrale servers of een 'brede pijp' naar internet. Een effici?nte nieuwkomer is ?Torrent uit Zweden, geprogrammeerd door Ludvig Strigeus.

Door de opzet van BitTorrent worden de pakketjes die je al hebt gedownload op een uitgekiende manier weer gedeeld met anderen. Zo stelt iedereen slechts een klein deel van z'n internetsnelheid ter beschikking, maar kan de gecombineerde snelheid van de downloads flink oplopen, tot meerdere honderden kilobytes per seconde.


Nieuwkomer ?Torrent valt op door zijn zeer bescheiden systeemeisen. De meeste BitTorrent-clients zijn minstens enkele megabytes in omvang, maar ?Torrent is zelfs minder dan honderd kilobyte groot. Daarbij verbruikt het programma volgens opgaaf van de makers gemiddeld slechts 6 megabyte systeemgeheugen - een uitkomst voor mensen met minder groot uitgeruste computers en voor hen die gewoon niet van volvette software houden.

Wanneer u ?Torrent voor het eerst opstart en u een firewall op de computer draait, dan zal deze wellicht waarschuwen dat er een poging wordt gedaan om naar buiten te communiceren. Dit is normaal en moet voor de werking van het programma worden toegestaan.

?Torrent is alleen voor Windows beschikbaar en de brondcode is niet openbaar, in tegenstelling tot veel andere BitTorrent-clients. Wel is ?Torrent gratis en vrij van spyware en adware.
Windows 98/ME/NT/XP/2000/2003

[freeware]

De vele functies samengebald in slechts 100 kilobyte maken van ?Torrent een interessante BitTorrent-client.

Bron: ZD-net[/SIZE]

Is dit niet aan te passen dat dit wel onder linux gaat werken???
 
Sinds 1 december m'n nieuwe pc met een bijbehorende 300 Gb disk.
Nu heb ik altijd een hekel aan maxtor gehad, maar omdat de winkel niets anders had dan... moest ik een Maxtor nemen. En binnen 3 dagen gecrashed :(

Enfin, ik heb op mijn WD van 80 gb windhoos staan, en draai nu even een beetje 2000. Maargoed, anders gezegt: Mijn sempron 2600 64bit met 1gb geheugen is een hele leuke overgang van een p2350...... :biggrin:

Maw, die java boeit nu ook niet meer ;)


G
 
BiG_G zei:
Enfin, ik heb op mijn HD van 80 gb windhoos staan, en draai nu even een beetje 2000.


G

hoelang draai jij dat al? :biggrin::biggrin::biggrin:

Ff zonder gekheid, nu je dan toch Windows erop hebt staan, moet je voor de gein utorrent maar eens proberen. ;)
 
Ik draai 2000 nu alleen uit noodzaak. Even mijn torrents downen om mijn ratio niet te verliezen. Ondertussen ben ik me aan het afvragen welke linux ik erop ga knallen... Ik ben nu nl Gnetoo 64 aan het downen.
Daarnaast ben ik me aan het bezinnen wat ik met de disk ga doen.

Windhoos staat er dus alleen maar op om andere mensen verder te helpen, en mij nu even uit de brand te helpen.

G
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan