Je ouwe auto bekijken.

Mijn vader had vroeger een grote autosloperij en veel van de auto's op deze site zijn bij ons vroeger al gepasseerd.
Later hebben we een garagebedrijf gehad en verkocht mijn vader De Scaldia's, Skoda's, Zastava's, Lada's en Subaru's.

Leuke site..

Deze Ford Capri heb ik zelf ook nog gehad, maar dan een groene.

Multispeed;217419 zei:
Dat vind ik ??n van de mooiste auto's ooit gemaakt.

Multispeed

Er zat een 2 liter 6 cilinder motor in, wat een power had die wagen.
Ik vond die Ford Capri versie die er na kwam niet zo mooi meer.
De mooie rondingen ware ineens weg, veel te hoekig.

Big-Henk;217422 zei:
Er zat een 2 liter 6 cilinder motor in, wat een power had die wagen.

Ik heb hier een 2300 V-6 Capri gehad, dat ding steeg nog net niet op, maargoed ook want ik heb geen vliegbrevet. ;)

Maar mijn mooiste ouwe rotte auto blijft toch mijn Opel City 1200 RS, ruitewissers op de koplampen de voorkant volgebouwd met Hella ver en breedstralers, spoorverbreders omdat anders de velgen niet paste, en natuurlijk een zonnedak, het ding was met 7 jaar al zo rot als de stront, maar hij bleef plankgas 155 gaan. :biggrin:

Grappig:
Mijn eerste auto, een mini, ik had een oranje

Mijn tweede, een Taunus L en jawel, ik had een bruine!

Daarna deze: een Volvo 142 en ja hoor, die was groen!

Daarna een grijze Datsun 100A

Daarna volgde nog een Taunus, een 2 liter V6.
Toen ging ik auto van de zaak rijden, inspraak hadden we niet, maar geen reden tot klagen: eerst Golfjes, toen Mercedes, Pasat, Mercedes, Rover en daarna alleen nog maar Mercedes.

Tegenwoordig mag ik ze weer zelf betalen, en rijdt ik wat ik leuk vindt, ik heb in juli al een nieuwe besteld die ik pas eind januari krijg. Een levertijd van een half jaar pfffff.
Ik mocht afgelopen week al naar IAA in Franfurt om mijn nieuwe aanwinst te gaan bekijken, ik neem hem mee naar de volgende Freggel BBQ.

Mijn eerste auto was een opel olympia.
Ik weet het nog goed ik was net 13 geworden.
Voor 2 gulden 50 had ik hem gekocht.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan