Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Ik wil, ik ben Big-Henk dankbaar, want freggel1 spiegelt ons altijd een jonge en frisse Jenni voor, probeerde ons dus zelfs op te lichten.
Sinds de posting van Big-Henk zien we nu dat zij inmiddels al een oude en verkreukelde muts is, dus daar hoeven we niet meer in te trappen.
Mijn dank is groot Big Henk!
Ben nou eens eerlijk BT, een moord doen we er niet voor, maar wat zouden wij als 40+++++sers graag zo'n oude verkreukelde muts in ons bedje hebben liggen?
Dan valt zo'n afgetrapte groene fiets toch helemaal in het niets?... toch???
Ik wil gerust dat stuk oud ijzer bij jou komen brengen hoor, je kent me, ik breng zelfs pikkie mee, wil die niet dan haal ik hem wel, maar joh zo'n muts....................
Ja, eerst de mensen een rad voor ogen draaien en dan ons ook nog blij proberen te maken met een dode mus onder het motto van "we zijn zelf ook oud en zouden blij mogen zijn...." etc. Terwijl van tevoren bekend is dat we zelfs die verkreukelde muts niet van je krijgen.
Neeeeeeh..... daar trappen wij niet in.
Je mag Pikkie rustig hier mee naartoe nemen, dan stuur ik de hond op je af en kunnen Pikkie en ik in alle rust van de vlaai genieten.
Nou je hebt het gezien op de laatste foto BT, je kan haar zo in de hoek van je berging neer zetten en daar zo je fiets weer in stallen, maar ja dan moet je wel eerst een echte fiets hebben natuurlijk..
Ach ik lig er niet meer wakker van, het is m'n familie en daarbij geldt ook overwinningen op tijgers.... behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Daarnaast heb ik wel een zeer hoge aaibaarheids- en knuffelfactor, althans als het vrouwvolk betreft,dus sommige dingen blijven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.