Jenni is op zoek naar de kwijtgeraakte fiets

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Volgen mij is Jenni de fiets voor BT echt kwijtgeraakt en komt ze hier telkens zoeken.. :biggrin:

Is dat ook Jenni? Wat ziet ze er opeens oud en verkreukeld uit.:biggrin:

Als je de laatste foto bestudeerd kunje zien dat ze last heeft van zadelpijn, dus die fiets MOET in de buurt zijn.

Mijn duim is weer rechtop gaan staan!!!!

Uhhhhhh.... ik was het deze keer niet he!!!

Dus pik en BT nou niet zeuren... :biggrin::biggrin::biggrin:

Op die laatste foto is inderdaad een flinke fietsestalling te zien, dus het moet Jenni wel zijn.. :biggrin: :biggrin:

Ik zeg niks lol

Ik wil, ik ben Big-Henk dankbaar, want freggel1 spiegelt ons altijd een jonge en frisse Jenni voor, probeerde ons dus zelfs op te lichten.

Sinds de posting van Big-Henk zien we nu dat zij inmiddels al een oude en verkreukelde muts is, dus daar hoeven we niet meer in te trappen.:biggrin:
Mijn dank is groot Big Henk!

BT zei:
oude en verkreukelde muts

Ben nou eens eerlijk BT, een moord doen we er niet voor, maar wat zouden wij als 40+++++sers graag zo'n oude verkreukelde muts in ons bedje hebben liggen?

Dan valt zo'n afgetrapte groene fiets toch helemaal in het niets?... toch???

Ik wil gerust dat stuk oud ijzer bij jou komen brengen hoor, je kent me, ik breng zelfs pikkie mee, wil die niet dan haal ik hem wel, maar joh zo'n muts....................

Maar dan moet pik wel voor de vlaai zorgen!!!

Ja, eerst de mensen een rad voor ogen draaien en dan ons ook nog blij proberen te maken met een dode mus onder het motto van "we zijn zelf ook oud en zouden blij mogen zijn...." etc. Terwijl van tevoren bekend is dat we zelfs die verkreukelde muts niet van je krijgen.

Neeeeeeh..... daar trappen wij niet in.:biggrin:

Je mag Pikkie rustig hier mee naartoe nemen, dan stuur ik de hond op je af en kunnen Pikkie en ik in alle rust van de vlaai genieten.:)

Ouwe PIk wil wel komen en vlaai ook nog meebrenegen als tie beter wordt.

Uitstekend en freggel1 mag wat mij betreft in de kofferbak meereizen.:biggrin:

Nou je hebt het gezien op de laatste foto BT, je kan haar zo in de hoek van je berging neer zetten en daar zo je fiets weer in stallen, maar ja dan moet je wel eerst een echte fiets hebben natuurlijk.. :biggrin:

Ik zou niks zeggen maar weer die fiets he..

Die fiets doet me niets, ik heb nog wel een ouwe fiets om te stallen achter in de tuin liggen.:biggrin:

Ja maar goed Bt je hebt wel voor die fiets betaald...

Ja dat wel. Maar daar kreeg ik hem nog voor.;)

Ik ben niet bang van tijgers...

kijk maar

En wat die apen betreft, weet jij dat niet meer tiger???

Even een geheugensteuntje :biggrin:

BT flauw he dat freggel je weer confronteerd met deze movies waren toch broertjes van je???

Ach ik lig er niet meer wakker van, het is m'n familie en daarbij geldt ook overwinningen op tijgers.... behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.:biggrin::biggrin::biggrin:
Daarnaast heb ik wel een zeer hoge aaibaarheids- en knuffelfactor, althans als het vrouwvolk betreft,dus sommige dingen blijven.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan