Jerry Springer (79) en Lilian Day Jackson (63) van Spargo overleden.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Gaat momenteel weer even hard met de bekenden.

De Amerikaanse talkshowpresentator Jerry Springer is vanochtend in zijn woning in Chicago overleden. Zijn familie bevestigt aan showbizzmedium TMZ dat hij leed aan k**ker en stierf na een kort ziekbed. Hij was 79 jaar.
Springer werd in de jaren 90 wereldberoemd met zijn spraakmakende talkshow The Jerry Springer Show. Het programma was in 1991 voor het eerst op de Amerikaanse televisie te zien en was in de beginperiode bedoeld als serieuze talkshow waarin voornamelijk over politiek gesproken werd. Springer, een Democraat, was eerder burgemeester van de stad Cincinnati geweest en had een poging gedaan om gouverneur van de staat Ohio te worden.
Springers' programma werd een kijkcijferkanon en werd maar liefst 27 jaar lang door hem gepresenteerd. In 2018 stopte de show. Daarna maakte Springer nog drie seizoenen van het programma Judge Jerry.

Zangeres Lilian Day Jackson, bekend van de Nederlandse discoband Spargo, is gisteren op 63-jarige leeftijd overleden. Dat laat haar dochter Bemshi de Visser weten in een bericht op Facebook.
De Amerikaanse Jackson werd in de jaren 80 bekend als zangeres van Spargo. Het nummer You and Me schopte het in 1980 tot nummer 1 in de Nederlandse hitlijst. De band scoorde vijf top-10-hits de Nederlandse Top 40 waaronder Hip Hap Hop.
 
Beide RIP.
 
The Jerry Springer show heb ik destijds vaak gekeken. Elke show was ook behoorlijk voorspelbaar :biggrin2:
 
Keek altijd naar The Jerry Springer show was wel vermakelijk met al die gekken, maar ook de tijd dat hij de host was van Americas Got Talent was leuk. Judge Jerry heb ik paar keer gezien maar vond daar niet echt wat aan.

Tja Lilian jeugd sentiment, You and Me was een erg pakkend en leuk nummer. Vooral deze ReEdit Video.

 
R.I.P
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan