jila 7-12 valt steeds uit

G

guppje25

heb jika 7-12 erin gezet na alleen maar ellende mee gehad te hebben kon ik ineens wel de plugins doownloaden
heb als eerste de emu gedownload en geinstaleerd en ontvanger opnieuw opgestart
na veel proberen bleek er maar 1 emulator echt te werken die na verloop van +/- 30min heb beels stil zette en ook die emulator ermee stoppte
opgegeven moment naar 3 keer opnieuw opstartte en die emulator weer geactiveerd te hebben had ik weer beeld en werkte de kaartlezers weer.
toen downloade ik de www browers.
stinds dien werkt er niks meer en als ik op de blauwe knop van de afstand bediening druk schakkelt de ontvanger zich volledig uit.
wie kan mij nu nog helpen?
had eerst lege immage ingedaan
toen de jirka sf 7-12 en flash ersche gedaan
settings erin gezet en ontvanger gerest
wat heb ik fout gedaan
duurt niet lang meer of de ontvanger krijgt vlieg les :)
 
Dit is ook weer zo'n vaag probleem,bij de 1 werkt het wel en bij de andere crasht de enigma elke keer,Black Tiger dacht dat het mischien met de verschillende serienummers te maken heeft en dat kan best waar zijn omdat er elke keer modificaties zijn op de Dreambox.
Ik heb zelf een serie nummer beginnent met 36 en SF van 7-12 loopt goed bij mij.
 
ik heb een voeding mod er in en een externe voeding
ik draai de laatste versie van ronald

denk niet dat he aan de db zelf ligt hoor mijn broer heeft ook de laatste versie draain en die kan wel films kijken wat die van kazaa dounloud en op de hdd zet van db
zelf gezien ik geloof niet snel wat ik niet zelf zie
:biggrin:
 
Originally posted by djin
ik heb een voeding mod er in en een externe voeding
ik draai de laatste versie van ronald

denk niet dat he aan de db zelf ligt hoor mijn broer heeft ook de laatste versie draain en die kan wel films kijken wat die van kazaa dounloud en op de hdd zet van db
zelf gezien ik geloof niet snel wat ik niet zelf zie
:biggrin:
sorry jongens verkeerde posting moeste ergens anders komen
:biggrin:
 
Tja, bij mij hebben de SF (Jirkas) images altijd echt het beste gewerkt maar de 7-12 geeft hier ook problemen, soms rare uitval, soms niet downloaden van addons en decoderen wilde hij al helemaal niet.
Op de bekende emu's zoals radegast en gbox was er gewoon totaal niets open te krijgen.

Na terugzetten naar 21-11 ook niet.
Pas na een erase.img en daarna de 21-11 er weer op, wilde hij weer gaan werken. Dus voor mij hoeft die 7-12 voorlopig niet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan