M
multigek10.0
weer 3 mailtjes gehad van hun, @home.
ik mag niks sharen via dc++ ,nee oke .
maar wel downloaden.
belachelijk.
als je bij dc++ niets shared kom je bijna in geen 1 hub terecht.
waarom maken zo dan dat programma.
nu inmiddels al 5 mailtjes gehad van @abuse van @home.
dit heb ik hun net gestuurd per e mail.
ik heb al contact opgenomen met @home per telefoon.
dit is nu afgehandeld.
vreemd dat geen van mijn vrienden hier last van hebben,zij hebben adsl.
of geld dat daar niet voor?
ik heb toch al zeker 2 jaar dc++ maar nog nooit wat gehoord,en nu wordt dan eens je ip adres door hun eruit gehaald,(steekproefje)
oke dat software verspreiden niet mag ben ik het met u volkomen eens,maar waarom komen er dan zoveel aanbieders, met peer to peer software met 10 tallen per dag op het net ,hun nieuwe software aanbieden?.
voor programa'sen mp3 tjes te downloaden.
terwijl mijn vrienden en kennisen zich dood downloaden,en sharen per dag, en aanbieden,en zij krijgen nooit klachten.
ik heb besloten dan ook per vandaag geen dc++ meer erop te zetten.
met kazaa,of i mesh,heb ik hier nog nooit klachten van gehad.
dus ik doe no sharings meer ,
ik ben verder niet boos op u,maar ik vindt het wel vervelend,die abuse.mailtjes.
waarom ik altijd?
en anderen van @home niet.
groetjes Marc.
wat vinden jullie hiervan.
en kent 1 van jullie ook iemand die wel eens is benaderd met zo'n e mail van@home,of door een andere provider?
door bv dc++
ik vindt verder op google of zo,ook geen klacht daar over.
vreemd!
ik hoop op een reactie,die sharing heb ik nu al een paar dagen op 0 staan.
ik deel dus niks meer op zo;n dc++
maar toch vindt ik het (kilo utrecht tango)
o ja,hier nog 1 x wat in die mail stondt.
Geachte heer, mevrouw,
MediaSentry Inc. heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen dat u volgens MediaSentry inbreuk maakt op haar (intellectuele) eigendomsrecht. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw aansluiting auteursrechtelijk beschermd materiaal aangeboden op het internet.
Dit kan zijn door middel van een website, ftp server of nieuwsgroep. Het kan ook zo zijn dat u een bestand heeft gedownload via een Peer to Peer programma zoals Kazaa, Edonkey, Emule of Bittorent, dan deelt u dit bestand ook op uw computer met andere gebruikers van deze zogenaamde Peer to Peer programma's. Wij verzoeken u het betreffende materiaal te verwijderen.
Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en 12.3 van onze Algemene Voorwaarden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met MediaSentry (copyright@mediasentry.com). @Home stelt u op de hoogte van het verzoek van MediaSentry doch zal uw gegevens niet ter beschikking stellen van MediaSentry, behalve in het geval van een wettelijke vordering.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Abuse
ik mag niks sharen via dc++ ,nee oke .
maar wel downloaden.
belachelijk.
als je bij dc++ niets shared kom je bijna in geen 1 hub terecht.
waarom maken zo dan dat programma.
nu inmiddels al 5 mailtjes gehad van @abuse van @home.
dit heb ik hun net gestuurd per e mail.
ik heb al contact opgenomen met @home per telefoon.
dit is nu afgehandeld.
vreemd dat geen van mijn vrienden hier last van hebben,zij hebben adsl.
of geld dat daar niet voor?
ik heb toch al zeker 2 jaar dc++ maar nog nooit wat gehoord,en nu wordt dan eens je ip adres door hun eruit gehaald,(steekproefje)
oke dat software verspreiden niet mag ben ik het met u volkomen eens,maar waarom komen er dan zoveel aanbieders, met peer to peer software met 10 tallen per dag op het net ,hun nieuwe software aanbieden?.
voor programa'sen mp3 tjes te downloaden.
terwijl mijn vrienden en kennisen zich dood downloaden,en sharen per dag, en aanbieden,en zij krijgen nooit klachten.
ik heb besloten dan ook per vandaag geen dc++ meer erop te zetten.
met kazaa,of i mesh,heb ik hier nog nooit klachten van gehad.
dus ik doe no sharings meer ,
ik ben verder niet boos op u,maar ik vindt het wel vervelend,die abuse.mailtjes.
waarom ik altijd?
en anderen van @home niet.
groetjes Marc.
wat vinden jullie hiervan.
en kent 1 van jullie ook iemand die wel eens is benaderd met zo'n e mail van@home,of door een andere provider?
door bv dc++
ik vindt verder op google of zo,ook geen klacht daar over.
vreemd!
ik hoop op een reactie,die sharing heb ik nu al een paar dagen op 0 staan.
ik deel dus niks meer op zo;n dc++
maar toch vindt ik het (kilo utrecht tango)
o ja,hier nog 1 x wat in die mail stondt.
Geachte heer, mevrouw,
MediaSentry Inc. heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen dat u volgens MediaSentry inbreuk maakt op haar (intellectuele) eigendomsrecht. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw aansluiting auteursrechtelijk beschermd materiaal aangeboden op het internet.
Dit kan zijn door middel van een website, ftp server of nieuwsgroep. Het kan ook zo zijn dat u een bestand heeft gedownload via een Peer to Peer programma zoals Kazaa, Edonkey, Emule of Bittorent, dan deelt u dit bestand ook op uw computer met andere gebruikers van deze zogenaamde Peer to Peer programma's. Wij verzoeken u het betreffende materiaal te verwijderen.
Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en 12.3 van onze Algemene Voorwaarden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met MediaSentry (copyright@mediasentry.com). @Home stelt u op de hoogte van het verzoek van MediaSentry doch zal uw gegevens niet ter beschikking stellen van MediaSentry, behalve in het geval van een wettelijke vordering.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Abuse