Jongen snijdt zijn tong en penis af na kop bloementhee

F

format c:

HALLE Een achttienjarige jongen uit het Duitse Halle heeft met een heggenschaar zijn tong en penis afgeknipt terwijl hij onder invloed was van thee die hij van de bloemen van een Braziliaanse sierplant had getrokken. Dat heeft de politie bevestigd.
Na de zelfverminking is de jongen opgenomen in de psychiatrische afdeling van de universiteitskliniek in Halle. De jongen gedroeg zich, nadat hij de thee had gedronken, eerst normaal. Daarna liep hij de tuin van het ouderlijk huis in, waar hij zichzelf verminkte. ,,Er viel niets te redden, er was niets meer aan te naaien'', aldus de ambulancearts. De bewuste plant, de engels-trompet, valt niet onder de narcoticawet. Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)

high men.
how do you do?

Shiiiiiiiiiiit... geen sex meer vanaf je 18e.... dan had ik toch nog gekker gedaan en me gelijk maar zelf van kant gemaakt. Phew.

dan heeft hij de juiste combinatie niet gebruikt n.l als hij direkt na het drinken van dat spul selution had gesnoven (bandenplaksel)was alles er weer aangelijmd.jammer dus.
dokter who.

Ja je kan er maar vanaf zijn ,al dat gelik is ook niet alles zal die hebben gedacht ;)
Groeten Ben bye bye ;)

Ze verkopen die thee vast ook bij Albert Hein hier in de buurt. Mijn hond is al 6x thuis gekomen met een soort zeemleren kwabbel in z'n bek.

Zo nu een bakkie doen. waar is die grasmaaier....

Ben blij dat dit niet in Belgique is gebeurd, stel je voor ze hadden het er wel aan kunnen zetten, maar in de verkeerde volgorde........

Dan kun je behoorlijk uit je bek stinken.

Grtz Mike

het mooiste zal zijn als je dit ding op je voorhoofd aangenaaid of geplakt terug kreeg.want dan hoeft die broek niet steeds uit.en draag je een pet.die is zo afgezet ( hi hi)
mvg sath.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan