Joran did it......

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
237
Punten
63
Leeftijd
58
Joran heeft het gedaan volgens de website van Peter R. de Vries.

Als het zo is dat Peter R. de Vries de boel oplost vind ik dat erg knap. Ik begrijp dat er fragmenten zijn opgenomen met een verborgen camera. Ik ben alleen bang dat dit niet rechtsgeldig is. Ook ben ik benieuwd of Joran nog vervolgt kan worden.

Zondag in ieder geval kijken. Peter kan er samen met SBS6 ieder geval een leuke slaatje uit slaan want iedereen wil de beelden van uitzending komen.

;)
Nr.10

Tja ik hoorde het vanavond, zou het wel knap vinden als het inderdaad opgelost zou zijn. Maar met alleen een bekentenis op een verborgen camera kom je er niet.
Joran heeft verder ook al vaker gelogen, dus hij kan best nu tegen diegene tegen wie hij het vertelt heeft, gelogen hebben om op te scheppen.

Peter maakt er natuurlijk weer een olifant van en je kunt er van uit gaan dat je in die twee uur uitzending, weer alles te zien krijgt wat al eerder in zijn uitzendingen was.
Een maand ofzo geleden had hij ook een uitzending waar ook weer nieuwe feiten aan het licht zouden komen. Die uitzending heb ik gezien en was feitelijk gewoon een herhaling van zijn vorige uitzending.
Er is geen enkel nieuw feit bij gekomen. Dus mijn vermoeden is dat het nu hetzelfde zal zijn en dat je in het tweede uur of de laatste drie kwartier dan die verborgen opnames krijgt te zien.

En zoals gezegd, als de "oplossing van de grootste zaak van zijn carriere" alleen blijkt te bestaan uit een op verborgen camera vastgelegde bekentenis van Joran, zonder verdere plaatsaanduiding of vinden van het lijk en nog wat andere bewijzen.... dan is het wel mooi dat ie zo'n bekentenis heeft weten te bemachtigen, maar dat is dan ook alles.

Zoals gezegd is dat door Joran weer gemakkelijk af te liegen als "opschepperij over de perfekte moord" tegenover een vriend. Maar die moord heeft ie natuurlijk niet gedaan het was immers maar opschepperij.
En dan ben je dus nog geen steek verder met je onderzoek.

Dus ik ben benieuwd, kijken doen we hier zeker, maar ik heb er mijn twijfels over, De Vries kennende.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan