Juiste CCcam voor enigmaII tbv canaldigitaal

J

jackdream

Heb 7025+ aangeschaft en na wat problemen toch de zenderlijst kunnen draaien. Ik kan echter de gecodeerde zenders van canaldigitaal niet zien. Ik begrijp inmiddels dat ik hiervoor de CCcam moet installeren. Echter wanneer ik dit met putty probeer te doen krijg ik de foutmelding dat de CCcam niet voor mijn image bedoeld is.
Wie weet waar ik het juiste CCcam bestand kan vinden voor ENIGMA II(hij is online geupdate tot de laatste versie).
 
Welkom op het forum @Jackdream.

Als jou cccam op to date is, en er zit een kaart in van Canal Digital met een abonnement, en de chip naar beneden in jou Dreambox, dan zou er normaal gesproken beeld moeten zijn.

Zit dat er niet in, dan werkt het natuurlijk niet. ;) ( En dat leggen we hier niet uit. )
 
welke image heb je in je dream? Je hebt namelijk een .ipk bestand nodig en dat kan per image nog al eens verschillen
 
@Jackdream: Doe a.u.b. wel even eerst een normaal email adres gebruiken (mag ook hotmail of gmail zijn ofzo, maar niet wat je nu uitspookt).
Wij houden niet van tijdelijke rommel want daar wordt ik straks weer mee opgezadeld i.v.m. terugkomende mail.
Tijdelijk je account op "lezer" gezet totdat het gefixed is.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan