juiste positie toch geen beeld

S

sat-empire

ik heb inmiddels al wat forums doorgespit maar geen oploosing voor mijn probleem gevonden kort en bondig db7000 gemini 2.50 een takke moteck
ik kan bv de thor niet vinden via de dreambox,dus ik laat de humax naar thor lopen en terwijl de dream klaar staat om de sat positie op te slaan plug ik om en sla ik op,maar waar ik op de humax wel beeld had is er op de dream geen signaal.ik heb de pet 123 van 4-12 erin
is het mogelijk dat het er iets misgegaan is met het laden van de settingslijst?
op astra heb ik wel het nl pakket maar niks op het taquila pakket gewoon geen signaal terwijl de schotel echt naar astra staat want een zapp naar het ned pakket is signaal en beeld

wie o wie

Is het signaal wel goed als je het zo doet met de Dreambox? en heb je dan de positie opgeslagen?

Heb je daarna al eens geprobeerd om te switchen tussen Emu's?

laat ik het zo stellen als ik via astra het ned pakket kan zien en daarna zapp naar het spaanse pakker op astra dan zou ik signaal moeten hebben op bv een free to air kanaal dit is niet het geval
op de thor liet ik de humax de motor naar de positie lopen terwijl de dreambox al klaar stond om op te slaan (kiosk1 is fta) geen signaal terwijl de schotel echt op de thor stond
dus ik ga me langzaam afvragen of er met de kanalenlijst niet iets mis gegaan kan zijn tijdens het uploaden naar de ontvanger

was net te laat om nog even te editten
ik heb alleen tussen gbox en ronald/scam geswitched ben er nog niet zo heel erg thuis in de dream emu?s

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan