K*thobby!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
nou is het weer half 3 voordat ik op mijn nest lig!!!

Zit ik weer h??l de avond te prullen met settingslijsten, computers en hun programma's, modderen op de forums, en ga zomaar door. :biggrin:

.........

hahahahahahahahahaha

tja soms is een hobby, iets ergerlijks maar de voldoening van een succesje fenominaal

Het was toch te warm voor jou om te slapen.
Bovendien had je avonddienst en ga je nooit gelijk slapen na je avonddienst.

Was getekend de spion van de dag. :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

freggel1;202595 zei:
nou is het weer half 3 voordat ik op mijn nest lig!!!

Zit ik weer h??l de avond te prullen met settingslijsten, computers en hun programma's, modderen op de forums, en ga zomaar door. :

........

Heerlijk toch zo'n hobby..... maar misschien heb ik iets meer tijd.
P.s. ik modder ook maar wat aan :) of bedoel dat niet :)

crazymotha;202621 zei:
P.s. ik modder ook maar wat aan :) of bedoel dat niet :)

Ik bedoel dus modereren, maar modderen mag ook. :biggrin:

Avonddienst zit er weer op, zojuist een koud :bier: op buiten, en nou weer ff de fora afstruinen, en nog even aan een pc werken, Dreambox laten we even met rust, die settings komen wel, er is iig sinds gisterenavond weer wat extra beeld, maar er zitten ook weer wat vragen aan te komen want ergens ging er iets niet goed, maar daarvoor zit ik nu even niet in het juiste forum, maar dat komt wel een keer als het weer regent, en ik mag dus hopen dat dit dus de eerstkomende maanden niet is.. :biggrin:

Nummer10;202617 zei:
Was getekend de spion van de dag. :biggrin:

Nr.10

JIj moet niet stiekum met het Freggelvrouwtje zitten msn-en als ik niet thuis ben. :biggrin:

Hahahaha.... je begint op mij te lijken met die uren waarin ik je nu die thread zie starten hier. Dat krijg je ervan als je dezelfde k*thobby hebt!:biggrin:

freggel1;202625 zei:
JIj moet niet stiekum met het Freggelvrouwtje zitten msn-en als ik niet thuis ben. :biggrin:

Misschien wordt het tijd dat het Freggelvrouwtje haar eigen MSN naam krijgt.

Nr.10

Ik krijg zo het gevoel dat het knap ranzig gaat worden hier op dit stukje vertel is nummer 10 lol........

pikkie;202665 zei:
Ik krijg zo het gevoel dat het knap ranzig gaat worden hier op dit stukje vertel is nummer 10 lol........

Dat doe ik op de freggel BBQ, je kan nog langs komen, denk ik.

;)
Nr.10

Pikkie is welkom, dat weet hij! Al is het maar voor een bakkie, en een babbel. ;)

En Nummer10, ik denk dat we dit jaar een "hete"BBQ gaan krijgen, want als ik naar de 10-daagse voorspelling kijk gaat het zaterdag 30 graden.

Breng de zwembroek maar mee.

Trap er niet in hoor vriend Pikkie !!! Ze gaan je vastbinden daar en dan word het pas ranzig denk ik, allemaal van die ranzige afgewerkte meiden uit het boetsenbos op je los laten volgens mij :biggrin:

Sssssssssssstttttttttttttttttttttt...........

Vriend grote Henk bedankt voor de waarschuwing ik heb vorige jaar gezien hoe ze BT bewerkt hadden met allemaal rare drankjes, en ja Freggel ik weet het ben welkom......

ik heb vorige jaar gezien hoe ze BT bewerkt hadden met allemaal rare drankjes
Ja klopt, Westmalle dubbel met Grenadine. Die dronk ik nadien wekelijks, ik ben er nu bijna van af... heb al een aantal weken geen meer gehad.:biertje:
Van de andere kant (mede gezien het warme weer) drink ik nu bekers gevuld met de combinatie van Cr?me de Minth en 7up.:wijntje:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan