Kabelontvanger nog te gebruiken?

R

RTTY

Hallo,
Ik heb een kabelontvanger gekregen van iemand. Het is een Sagem met een blauw Viacess kaartje.

Het originele kaartje is niet goed en geeft de melding "uw toegangskaart is ongeldig controleer od deze juist is geplaatst"

Nu heb ik een paar funfiles gebruikt met de werkende 08 key en provider ident 00 0A 11 maar dan krijg ik de melding "Deze zender maakt geen deel uit van uw abonement"

Heeft er iemand tips dan hoor ik het graag, ook evt te gebruiken funfiles zijn van harte welkom op pm of emailadres mijn hotmailadres is satduck@hotmail.com dus satduck bij hot mail
 
ik weet niet welke kabel maatschappij je zit.
Sommige maatschappijen tenminste bij casema krijg je digitale signalen gratis meegeleverd en betaalt standaart kosten voor analoog 14euro's
maar bij andere aanbieders moet je apart betalen voor digitaal dacht ik.
Dus als je de goedkoopste abbonement hebt dan werkt je funfile wel dacht ik zo.

ik heb ergens gelezen dat bij casema sommige zenders al irdeto zijn gecodeerd
werkt je funfile alleen met viaccess encryptie of ook op andere?

Ik ga binnen kort ook beginnen met testen
kan je me misschien de funfiles sturen?
mijn email adres is : kralmert@hotmail.com
 
Viacces1 zit niet meer in de stream, dus kortweg gezecht de bak is waardeloos geworden.

Je kan nog hopen dat er iemand nieuw fw maakt (Irdeto2), maar gezien het feit dat je voor 99 euro een Irdeto2 doos hebt, betwijfel ik dat dit gebeurt...

GR Fred.
 
wordt bijna alleen maar ruzie gemaakt daaro :biggrin:

maar als irdeto2 is gekraakt neem ik aan dat je dan alle zenders kan kijken met een decoder die irdeto ondersteunt dus geen sagem (nog).
 
alleen is het zo dat irdeto2 er al een jaar of 5 is en dat het nog steeds niet is gekraakt.
gr blokker
 
Is het niet zo dat je nog wel ongecodeerde zenders met die sagem kan bekijken..? of is het basis pakket (ned123 enz) zelfs gecodeerd in irdeto2... dat laatste is een beetje kinderachtig eigelijk. Op satelliet is een verplichting tav auteursrechten. Op de kabel kan dit pakket makkelijk FTA uitzenden.
 
tot gisteren had ik met mijn funcard nog wel alle zenders op de sagem , maar toen ik hem wilde kopieeren is er iets fout gegaan en heb ik mijn kaart gewist denk ik :>( moet ook van dingen afblijven waar ik nix van weet. en de files die zijn niet te vinden .......
 
terrestrial zei:
Is het niet zo dat je nog wel ongecodeerde zenders met die sagem kan bekijken..? of is het basis pakket (ned123 enz) zelfs gecodeerd in irdeto2... dat laatste is een beetje kinderachtig eigelijk. Op satelliet is een verplichting tav auteursrechten. Op de kabel kan dit pakket makkelijk FTA uitzenden.


tot gisteren had ik met mijn funcard nog wel alle zenders op de sagem , maar toen ik hem wilde kopieeren is er iets fout gegaan en heb ik mijn kaart gewist denk ik :>( moet ook van dingen afblijven waar ik nix van weet. en de files die zijn niet te vinden .......
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan