kan een wireless usb op de droomdoos?

J

japio

kan een wireless usb op de droomdoos DM7000-S,
merk Hawking usb???

Of kan het alleen via een crosslink naar de computer.
Via de computer draaid het gelukkig goed.
Ik ben nog steeds verbaast als ik zie hoe je via internet er even nieuwe software kunt installeren.
Ik draai nu met ronalds laatste versie,en dat werkt stabiel,
Als ik zijn kennis van linux had zou dit geen probleem moeten zijn.
Maar ja ik moet nog veel leren,en dat wil ik ook.
Wie weet het ?
Alsvast bedank voor een reactie.

Zover ik weet, heeft de Dreambox slechts 2 communicatie poorten: /dev/ttyS0 en eth0 (comport en ethernet). Zolang het tegendeel niet is aangegeven, heb je echter een kans. Maar ik geef je weinig hoop...

De USB wordt bij de Dreambox hoofdzakelijk ingezet/gebruikt om er een memorystick in te prikken. Daarnaast levert Hawking wel wat aardige hardware, maar hebben ze enkel driver-ondersteuning voor windoos. Soms zelfs alleen voor xp. Het merk is verder bij mij niet echt bekend als 'grote jongen', waarvoor te verwachten is dat er door derden ook niet veel aan ontwikkeld wordt.

Vandaar dat de verwachting dat het werkt (naar mijn idee) zeer laag ingeschat kan worden. Welk product het van dat merk ook om gaat.

Dit moet bekend zijn in de USB drivers.
De droomdoos is niet uitgebreid geconfigureerd met allerlij drivers. Ik geef je daarom weinig kans.

OK.dan laat ik het maar even rusten en het via de computer lopen ,dat gaat prima,bedankt voor de reacties groeten japio

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan