Kan iemand me helpen?

A

anas_Adam

Hallo,
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe iedereen zoveel af weet van het hele satelliet gebeuren. Ik weet wel het ??n en ander, maar lang niet zoveel. Kan iemand me uit leggen hoe ik zo alles kan begrijpen? En kan iemand me uitleggen wat dreambox precies is (ja ik loop achter) en wat het verschil is met magic/fun card?
Thnx
 
overal zal je het antwoord krijgen lezen
maar ik denk zelf gewoon alles vragen
want dat is veel directer gericht op waar je mee bezig bent
en als je echt alles begrijpen wil moet je dus alles doen of theorie leren
de dreambox is een leuk hulpmiddel om een hoop te leren
ftp nog nooit van gehoord ip nr's netwerken en een stukje over linux

wat is het verschil tussen die tja ik denk de hobby
als het om free tv gaat zal het elkaar niet ontlopen
wel heeft de dreambox een kaart sharing systeem onboard
dus geeft het wel de mogelijkheid om meerdere dreamboxen met elkaar te linken(web,netwerk)
en van ??n kaart gebruik te maken
uiteraard is dit voor huiselijk gebruik
handig een in de keuken slaapkamer badkamer:):)
en niet de bedoeling dat je over heel de wereld shared:):)

en dan nu lees ff verder hier want er staat een hoop info
 
Dreambox is een ontvanger, net zoals Humax en anderen, zei het dat de Dreambox net als de Dbox2 (de moeder van alle linux ontvangers) op Linux werkt en er zo meer mogelijk is omdat linux een open source communicty is.

Een magic/funcard zijn 2 verschillende dingen.
Een Magic is een CI module voor in een ontvanger die zelf te weinig kan om er zo funcardgebruik in mogelijk te maken.

Een funcard is gewoon een losse lege kaart waar je vanalles en nogwat op programmeren kunt.

De hoeveelheid kennis van veel mensen kun je niet zomaar even leren, deze baseert op heel erg veel lezen op diverse boards, veel onthouden en veel zelf proberen.
Vaak is de kennis opgebouwd door de inmiddels jarenlange bezigheid met deze hobby.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan