kan niet flashen zie alleen webcontrol

pawarana

New Member
Lid sinds
24 apr 2012
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
wie weet hoe ik mijn box, na dat ik hem aan zet met de powerknop ingedrukt, in het "flash scherm" kan komen , ik krijg nu een scherm met boven titel webcontrol?
 
pawarana;222524 zei:
wie weet hoe ik mijn box, na dat ik hem aan zet met de powerknop ingedrukt, in het "flash scherm" kan komen , ik krijg nu een scherm met boven titel webcontrol?

ik denk dat die het netwerk niet kan vinden eerst kijken in je box of of die via je netwerk een ipnummer krijg.
 
ik krijg wel contact met het netwerk (en ook met de "webcontrol" pagina, en ik kan ook mijn zenders live zappen met de pc via deze.
 
Helemaal uitzetten dus stroom er af en daarna de powerknop inhouden en de stroom er weer op je krijgt dan STOP in je scherm en een IP nummer.

Het kan zijn dat dat bij jou niet werkt omdat de browser het
webcontrol scherm laat zie n dan op F5 (vernieuwen) drukken daarna zou het moeten lukken.
 
aart1944;222527 zei:
Helemaal uitzetten dus stroom er af en daarna de powerknop inhouden en de stroom er weer op je krijgt dan STOP in je scherm en een IP nummer.

Het kan zijn dat dat bij jou niet werkt omdat de browser het
webcontrol scherm laat zie n dan op F5 (vernieuwen) drukken daarna zou het moeten lukken.

thnx is gelukt met een nieuwe browser (firefox) :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan