Kan WLAN niet aanzetten in DM 800 HD

dirkjan73

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
52
Hallo Duckstad`ers,
ik wil puur uit hobby mijn DM800HD draadloos op het netwerk aansluiten,heb er OpenPli 2.1 erop draaien,maar vreemde is als ik naar Netwerkinstellingen ga,dan zie ik daar alleen maar Kabelaansluiting staan en geen WLAN,hoe moet ik deze enablen,moet ik hiervoor iets installeren?,heeft iemand hier ervaring mee?

alvast mijn dank
grts
DJ

Standaard zit er geen WLAN in je Dreambox 800. Je moet een WLAN via USB aansluiten op je Dreambox. Zie marktplaats waar ze met bosjes worden aangeboden voor de Dreambox.

ik meen me te herinneren dat je eerst een Wlan USb stick in je DM moet prikken en dan de firmware opnieuw installeren, Nou weet ik niet meer welke Image dat was want niet alle images openen de Wlan optie...

Misschien trigger ik anderen

Bedankt @pet en @matrix heb m al aan de praat gekregen,heb begrepen dat de DM800HD Wireless alleen maar ondersteunt met de volgende chipsets: Ralink RT73 en zd1211b,maar heb mijn PopCornHour WN150 met chipset realtek 8188 er werkend op gekregen,moest wel een andere versie OpenPli 2.1 erop zetten,na installatie,stickie erin geschoven,stroomstekker en ethernetkabel eruit,stroomstekker er weerin en na opstart zie je bij netwerken netjes WLAN staan,en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stabiel!!!

Grts

wauwwww hoop dat het stabiel blijft , heb je ook al gestreamed naar je PC ??

@matrix,not yet Bro,maar ga het proberen,het blijft een hobbie he hahaahahahah,wat een apparaat dat gekke DM 800HD Clone

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan