kassa

Kilroy

Addicted Member
Waarderingsscore
1
Punten
0
Leeftijd
15
"Goed" nieuws voor BT!
Volgens kassa op tv gaat volgend jaar de auto-belasting met 7% omhoog.
Met dank aan Bos als de verantwoordelijke.
Met de torenhoge olie en benzine prijzen gaat het echt fun worden het autorijden.
Tjonge!

Grtz.

Gaan we allemaal op de fiets toch?????

Fietsen worden hier toch gestolen pikkie, en niet door Duitsers, hahaha!
Is inderdaad met mijn laatste fietsen gebeurd!
Wat bewijst dat ik echt niet tegen fietsen ben.
Maar nu met de winter voor de deur gaat toch iedereen zijn brief met de auto posten, haha!

Grtz.

Tja met fietsen wordt hier nog weleens de hand gelicht door sommigen ik noem uiteraard geen namen maar zitten zelfs mods bij lol.....

Pikkie Pikkie toch
gr frans

hahahahahahaha

Tja met fietsen wordt hier nog weleens de hand gelicht door sommigen

Nou ja ik denk dat @pikkie geen woord te veel gezegd heeft.
Er zijn hier fietsen verhandeld en verzonden die NOOIT bij de koper aangekomen zijn.
Het was een fiets die best de moeite waard was, zou er ook wel een ritje op willen maken.
Maar ik ben bang dat de fiets nu helemaal afgereden is!!

Nee hoor, ze ziet er nog harstikke goed uit!!! Ze is van een goed merk... :biggrin:

Kijk maar... :sex:

Aan Bt hij houd echt alles zelf he die freggel lol...wij mogen het doen met een foto...

behalve op de bbq, dan mogen we er allemaal even van genieten. ben blij dat het niet zo veel drukker word op de bbq van freggel, anders moet je zo lang op je beurt wachten.
gr blokker

@Kilroy: Ja maak me eens blij, alsof we al niet genoeg betalen.:grrr:
Ik dacht dat Bos iets voor de mensen ging doen, ja klopt, hij beloofde verlichting en brengt alleen maar meer lasten.:(

@Pikkie: Ja inmiddels raak ik daar al aan gewend, freggel1 doet alleen maar aan het motto van "kijken mag en aankomen niet", wacht maar eens dat ik iets heb wat hij graag wil hebben, krijgt ie ook alleen maar een foto ervan! :biggrin:

Goedzo BT zitten we weer op een lijn...

Black Tiger zei:
wacht maar eens dat ik iets heb wat hij graag wil hebben, krijgt ie ook alleen maar een foto ervan

Dat ligt toch niet in Heerlen??? :biggrin:

Dat ligt toch niet in Heerlen??? :biggrin:
Binnenkort niet meer nee, maar je brengt me nu wel op ideeën, daar had ik nog niet aan gedacht.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan