Kerstkadootje van de tweety

T

tweety

Door het goede werk van wat spaanse mensen,kan ik zeggen dat cabo terug is voor mensen met een funkaart en de magic
met conax,en het werkt,zelf getest,en werkt op een funkaart 2 of 4,dat maakt niet uit.WAAR (Dudez)is cabo weer op (sat).

Groetjes van RML10beta3a

Yep ennnnnnnnnn het werkt ook op magic met penta 1.09

Jokercams blijft het zwart mee.

Alleen valt het beeld regelmatig weg.

en is natuurlijk weer te halen op de bekende plek.

Nog even een kanttekening bij het kadootje om het goed te laten werken,bijvoorbeeld bij een humax,je moet uit het embedded slot de kaart verwijderen,alleen de kaart in de magic cam,krijg je nou geen beeld,heb ik iets raars gemerkt,dan moet je even naar het toh menu gaan dan even epg,effe heen en weer gaan dan weer uit het menu en ploep beeld,daarna kun je gewoon schakelen in het hele pakket met beeld.

Jack,ik denk dat polsat in weze er ook weer mee kan lopen lijkt mij,digital + werkt nog niet,alles staat er wel voor in.Als ik tijd heb straks misschien ga ik eens op zoek in het file naar de idents om die van d + te veranderen in die van polsat met de keys,kijken of die dan wil lopen.

Met een gewone magic en penta 1.09 heb je hier eigenlijk niks aan,, beeld blijft weg knallen en soms komt het terug en anders moet je heen en weer zappen.

Maar is niks om nu echt een film te kijken.

Maar dit is het begin,, betere files zullen nu wel snel volgen.

Bij mij loopt hij redelijk stabiel,soms bij het zappen even uitval,maar daarna beeld terug,en dan loopt het bij mij toch aardig door,dit op de penta conax met een hummie 5400.Als ik niet sccakel blijft het beeld doorlopen op de meeste kanalen,ook sexyhot

Dus met een Funcard gewoon in de Humax gaat niet meer op voor de Hispa filmkanalen en SportTV?

groetjes, ReggaeBoy

Verassingen komen altijd in gedeeltes.
Alles weg .cabo is het begin,iedereen zij altijd dat kan niet op een funkaart,maar door de spaanse mensen is al baanbrekend werk verricht nu de nood aan de man komt.De duitsers laten nog even op zich wachten,maar ook daar zijn zeer creative geesten.
Met wat geduld komt het best goed,alles wat je kan zien ,al is het maar voor een paar dagen,is in weze een overwining.
Waar een wil is is een weg.

Doe je het voor het gratis kijken heb je pech ,worden het andere tijden,maar alles voor de hobbyist wat open gaat,al is het maar voor drie minuten is een overwinning.

De sathobby blijft altijd
Even opsommen
Kerstkado conax
Kerstkado cabo)funkaart) die net voor de kerst dicht was
Op bepaalde firmware D+ die dicht was.
en dat in zeer korte tijd,dus wat hebben we eigenlijk te klagen,niks toch,ik heb genoten van de films op thor,een vreselijk goed pakket,zou er zo een abbo op willen nemen,maar ja die europese regeltjes.

Duck zei het al dit wordt het jaar van de sateliet,niet voor de echte gratis kijker maar wel voor de echte hobbyist.Polsat heeft het als ??n van de providers al door,drie keer per dag keywissel,en dat is de way to go,doet mij denken aan stream,die hadden dat ook,voor de gratis kijker niet interresant,voor de hobbyist ,perfect,en ze hebben gratis reclame,ik kan wat laten zien!!!

Yep 2004 Jaar van het duckboard met nog veel meer sateliet.
En eerlijk is eerlijk,we zijn voorzien door de providers van hobbymateriaal.

Wensen voor het nieuwe jaar:
Mensen test files,kijk uit voor virussen en dialers en meld je bevindingen op gepaste wijze op het duckboard,dus geen links naar files ,geen keys,maar doe het crypties en meld de naam van het file in de groeten.Zo blijft het duckboard ook in 2004 zeer vermakelijk en spannend en is er geen probleem.
Met dank aan ALL capone<die deze wijze van puzzelen heeft uitgevonden.
Hmmm laatste tijd weinig van hem gehoord,niet iedereen houdt van hem,maar ik mag hem wel,hij weet altijd weer wat leuks aan te slingeren,al ben ik het niet altijd met hem eens.
voor ALL capone een gelukkig nieuwjaar 2004,het zijn toch de mensen die dit board interresant houden,net als twilight,lagos,black tiger,jack,musli,pet123,pikkie,blokker1,sallmonela,crazymotha,grizmo en vele andere.
Zo zijn er nog een paar aparte figuren zoals kerst123
die de hobby leuk houden.

Ook hebben we veel te danken aan buitenlandse boards en nederlandse boards zoals satt4all,satelietfun,hutsefruts,phills,satdudez,satkey,tonydoe,satkoos,en ook een hoop firmware makers zoals Ulli ,dynamite de heer zeugers,nomanit en noem maar op.

Iedereen een geweldig 2004 ,en ik heb echt ,ondanks wat spanningen ,geweldig genoten,veel gezien op de sateliet,maar dat mede door dit en andere boards.GEWELDIG!!!!!

Hmm,ik was de belangrijkste spelers vergeten,de providers ,die deze hobby mogelijk maken,canal+ en alle andere providers een gelukkig 2004 en doe wat aan de abbo prijzen endoe herhalingen komend jaar wat gespreider.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan