Keur deze 2 maar eens.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Maakt me niet uit wie de punten geeft ik wil wel een pak beschuit eten met
Lizi & jenya
:sex:

niks mis mee dan is het thuis maar behelpen
gr frans

Nou nix mis mee, blond van boven zwart van onder!! Hier klopt iets niet

Nou het wordt iets beter wel kleine borsten ik denk dat het geen hoge score wordt

De ??n lekker de andere nee hou maar. Donkere een 8, blond een 5 :biggrin:

Nou goed... de keuring. Zoals bekend keur ik niet op bespringbaarheid of beschuit eten want dan komen er heel andere punten in aanmerking, ook bij reeds geplaatste dames.:)

De Blonde: Deze klopt inderdaad niet geheel. Blond met een donkere poes is een terecht opmerking. Het zal vaker gebeuren dat de haarkleur niet klopt, maar hier valt het gewoon te zeer op en da's een punt aftrek. Daarnaast lacht ze niet vriendelijk genoeg, tieten zijn te klein.
Maar geen te lange nagels, mooie benen en in elk geval een zeer mooie poes.
Daarom kom ik hierbij toch nog op een 7 terecht.

De donkere.
Ja sorry, een mooie verleidelijke blik en een formaat borsten wat in elk geval weer binnen de fatsoenlijke norm valt is niet voldoende.
Deze zijn immers ietwat hangerig, maar alleen al het feit dat een afdoende keuring niet mogelijk is door het niet danwel zwaar onvoldoende ter beschikking stellen van de poes ten behoeve van de keuring kost gewoonweg 2 punten. Dit gezien dat toch een zeer belangrijk keuringsonderdeel is.
Daarbij zie je ook dat hier en daar toch iets van beenderen enigszins uitsteekt, ondanks het lekkere kontje.

Doch gezien genoemde minputen, ondanks dat ze feitelijk qua "looks" beter zou moeten verdienen dan de blonde, krijgt ook de donkere van mij een 7.

Feitelijk zit de blonde onder de 7 maar wel nog ruim voldoende voor een afronding naar boven. De zwarte zit boven de 7 maar te laag en daarom naar beneden afgerond.

Ziedaar.... Een strenge maar wel eerlijke keuring.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan