key-bin

J

jerry1

als ik met mijn humax de key bin manuel ingeef via de menue dan werkt tps goed zolang ik op tps blijf staan,als ik dan naar een irdeto zender ga en teug naar tps dan zijn de manuelle ingeven in de Mr weg en moet ik de key weer veranderen van tps om terug te kunnen kijken,NB na het ingeven heb ik wel op save gedrukt en toch blijft het probleem zich voortdoen.kan mij iemand uitleggen hoe dat komt,dank aan alle die mij iets daarover kunnen vertellen.
 
Mischien moet je hem na de key ingaven en voor dat je na een irdeto zender zapt eens een keer uitzetten want dan slaat hij de veranderingen op !!!!!!!!!!!
Gr. Pepe
 
dat heb ik geprobeerd en gedaan maar het blijft hetzelfde,hij wil de nieuwe key niet houden wel als ik blijf naar tps kijken,van het moment dat ik verander of uit doe dan zijn ze terug weg ?????
 
Alles er een keer opnieuw in zetten in de volgende volgorde.

Patch, Settings, keybin, En dan moet alles werken...

Oh Ja, neem voor de settings een lijst van pet123, deze zijn altijd foutloos!

www.humaxsettings.nl

GR Fred.
 
Als je een Hummie hebt die wat koppig is i.v.m het saven van de key.bin hiermee wordt bedoelt dat de Hummie na het standbye en daarna volledig uitzetten de keys niet onthouden wil.Voor deze enkele probleem gevallen doe het volgende: na het uploaden van de keys

geen standbye uitvoeren(dus ipv standby) , maar in het humax menu gaan naar "installatie" dan naar syteeminstelling en dan weer meteen uit het menu (met de menuknop) dus niet de "Exit"knop want die gaat stap na stap terug. Dan zijn namelijk de keys ook gesaved.
ok dat is af nu nog 2 dingen
20 pak je hummie afstandbediening zet je hummie nog even uit en aan
21 ga naar menu-TOH-Config
22 NU komt er een wit menu scherm zet onderste CAID PRESELECT op EMU+K
23 Haal je fun eruit en er weer erin

bron josje

hoop dat je hier iets aanhebt
 
zal dat eens uitproberen en het u laten weten dank voor je antwoord
 
heb dat geprobeerd maar het lukt ook niet,ik moet als ik naar tps kijken wil iedere keer de nieuwe key manuel ingeven,dan gaan ze zolang ik erop blijf staan op de tps
 
ik sluit mij toch aan bij twilight.alles eraf en alles weer opnieuw erop zetten.
 
Hallo.

las het probleem en het komt mij zeer bekendvoor...ook ik heb hetzelfde probleem gehad...

ik heb het volgende gedaan en dat werkt uitstekend voor mijn humax.

ik heb namelijk de settings ini van DSR 9500 EMU Ed42 veranderd in:

[SETTINGS]
DEFAULTPORT=1
FWCHECK=0
WRITEDELAY=20
FASTWRITE=2
VERIFY=0
READSPEED=4096
ZEROCOUNTCHECK=20
READTIMEOUT=1000
E-BYTE=FF

Dus Writedelay in 20 veranderen
en Fastwrite in 2 veranderen

en het werkt toppie...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan