Key invoeren op Xtreme Hornet

M

MatthijsNL

Hallo,

Ik heb een kort vraagje.
Het schijnt dat ik op mijn Xtreme Hornet de mogelijkheid heb om een 'key' in te voeren.
Dit is mij een keer voor gedaan, dmv een combinatie van de gekleurde functietoetsen werd er een 'geheim' venster geopend, en daar stonden die key's.

Nu heb ik een key gekregen die ik graag zou willen gebruiken, maar ik ben de toetsencombinatie vergeten, en kan deze ook nergens terug vinden (ergens wel logisch, want ik weet niet eens precies wat ik zoek).

Als iemand me dit kan vertellen, of waar ik het kan vinden hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
 
Als je in dat menu wil komen, dan moet je knoppen Geel / Blauw / Groen / Menu intoetsen en dan kom je in het emu menu. ;)


Ohja als je het ergens na wil lezen dan moet je maar eens op Ant's forum gaan kijken, dat is een forum wat hoofdzakelijk over de Xtreme gaat.
 
Heel erg bedankt!
Ik heb het geprobeerd en het werkt!
 
freggel1;161427 zei:
Als je in dat menu wil komen, dan moet je knoppen Geel / Blauw / Groen / Menu intoetsen en dan kom je in het emu menu. ;)


Ohja als je het ergens na wil lezen dan moet je maar eens op Ant's forum gaan kijken, dat is een forum wat hoofdzakelijk over de Xtreme gaat.

Werkt dat ook voor de STR?
 
Ja dat werkt als je er emu software van Digix inzet, maar om daar nu nog mee te beginnen??
Er komt niet zo veel nieuwe emu software meer uit.
 
Ja, maar als je d'r nog geen emu in heb staan, zal die d'r toch eens 'n keer in moeten en dan is er geen beter moment dan nu, want afstel is uitstel.
En 't maakt eigenlijk niet eens zo veel uit welke versie, want het gaat per slot van rekening om de nieuwe sleuteltje en die kun je met KKE, in pak 'm beet 15 seconden, d'r in jassen.
Dus eenmaal de emu d'r in en je bent 't heertje.

Voor meer informatie inderdaad bij Ant's forum of voor de betere handleidingen op de site van The Matrix.
 
aart1944;173806 zei:
Ja dat werkt als je er emu software van Digix inzet, maar om daar nu nog mee te beginnen??
Er komt niet zo veel nieuwe emu software meer uit.

Was ik al bang voor Aart. Maar zit hier ook te denken aan een andere deco, waar dat al zit ingebakken. Enig idee? Gewoon een simpel ding, recht-toe-rechtaan, lekker stabiel, geen harddisk en geen twintuner!
 
Ja dan weet ik er wel ??n de Maxplus 2100 ben je voor 120 euro klaar en heeft alles op het ogenblik wat je wilt, een ontvanger met emu software die soms zoals met TPS een week eerder is als een Dreambox met de oplossing.

Overigens schijnt het zo te zijn dat ze op zijn en er een nieuw model komt en dat de oude serie op is, dus kijk maar wat je doet.
 
Tja de deco's kosten op het moment niet echt veel meer. SAB zou ook EMU software standaard aan boord hebben. Iemand die daar nog iets over weet?
 
hallo mensen
ik heb ook een xtreme maar de knopjes groen geel blauw menu werken niet
hoe kan ik zien welk model xtreme ik heb?
staat niet op het kastje helaas
 
Duik in het menu en zoek naar systeem daar zie je de versie van de hardware de loader en de firmware versie.

Als de Xtreme voorzien is van de originele firmware versie dan werken die knopjes niet
Overigens is de volgorde van de knopjes

eerst geel
dan blauw
dan groen en als laatste
menu
 
pokhout;176794 zei:
Duik in het menu en zoek naar systeem daar zie je de versie van de hardware de loader en de firmware versie.

Als de Xtreme voorzien is van de originele firmware versie dan werken die knopjes niet
Overigens is de volgorde van de knopjes

eerst geel
dan blauw
dan groen en als laatste
menu

Klopt knopjes werken niet ik heb het 10x geprobeert
hoe en waar kan ik het laten veranderen zoda ik premiere en lig tv kan kijken op astra 3A
 
De knopjes werken niet omdat er originele software in staat.
Dat werkt alleen als er Digix software in staat, en om dat er nu nog in te zetten is de moeite niet meer, er komen geen nieuwe emu's meer uit dus er valt niets op te graden.

Met de Extreme is het niet gelukt om op Premiere beeld te krijgen, dus de Turkse emu makers zijn er mee gestopt.
Wat jij wilt kan dus helemaal niet.
 
aart1944;176815 zei:
De knopjes werken niet omdat er originele software in staat.
Dat werkt alleen als er Digix software in staat, en om dat er nu nog in te zetten is de moeite niet meer, er komen geen nieuwe emu's meer uit dus er valt niets op te graden.

Met de Extreme is het niet gelukt om op Premiere beeld te krijgen, dus de Turkse emu makers zijn er mee gestopt.
Wat jij wilt kan dus helemaal niet.


Er zijn wel mensen die het hebben met een ander aparaat
moet ik nu een dreambox kopen?of een humax?
 
aart1944;176815 zei:
Dat werkt alleen als er Digix software in staat, en om dat er nu nog in te zetten is de moeite niet meer, er komen geen nieuwe emu's meer uit dus er valt niets op te graden.


Dat vind ik dus flauwkul, want er is nog genoeg te zien met 'n (oude) emu.
Ok?, geen Premiere, maar wel bijv. D+ etc. etc.
Sleuteltjes kun je dagelijks met KKE ophalen.
 
Mr Blue Sky;176817 zei:
Dat vind ik dus flauwkul, want er is nog genoeg te zien met 'n (oude) emu.
Ok?, geen Premiere, maar wel bijv. D+ etc. etc.


D+ is dat de duitse pakket?

premiere international op astra 3A ?
 
Mr Blue Sky;176817 zei:
Dat vind ik dus flauwkul, want er is nog genoeg te zien met 'n (oude) emu.
Ok?, geen Premiere, maar wel bijv. D+ etc. etc.
Sleuteltjes kun je dagelijks met KKE ophalen.

Maar daar vraagt hij niet naar het zal wel een Turkse voetbalfan zijn en hij wil dus LigTV zien op Astra 3A.
 
Genoeg te zien ??????
Lukt dat dan met de originele firmware van de Xtreme want die heeft HugoBoss erin staan ik dacht het niet of is dit ook flauwe kul

D+ zijn alle spaanse kanalen
 
Bedankt voor de reacties

D+ heb ik dus niks aan ik wil echt LiGTv kijken op de asta 3a
ik heb een hoop kennisen en die kunnen het wel ze voeren met de hand de keys in en het werkt nog ook maar die hebben een ander merk decoder
ik heb gewoon pech denk ik
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan