Keyboard voor de Dream in Zwitserland al te koop??!!

Gelukkig niet zo duur........ 150 Euro !!!???? Slaat nergens op deze prijs. Pik ik hou er nu mee op dit is 14.

En de dream smartcard heeft iemand die al?

A Dream access card comes free with the purchase of a Dream set top receiver after December of 2003. However, if you have an older Dream receiver, or if you have a non-Dream receiver that is compatible with the Dream access card, you may purchase an access card from a Dream dealer. Prices may vary somewhat from country to country, and from retailer to retailer, but generally an access card will cost between ?17.00 to ?21.50, including VAT.

The Dream access card is a smart card that allows you to register subscriptions to the X-Dream channel and other channels that will be available in 2004.

Ik werk niet graag met een Zwitsers toetsenbord. Vreemde letters op vreemde plaatsen..
De aantallen daarvan zullen ook wel lager zijn.

Dan zou je er van uit kunnen gaan dat de NL prijs ergens tussen de Duitse en Zwitserse prijs gaat zitten.

Rolo

Vraagje, heb een Digi box van UPC en daar zit ook een Keyboard bij, met Ir.

Zou die ook werken op de dream.

Bert

Iedere TV heeft zijn eigen IR afstandsbediening en pulses die die af geeft. Dan moeten ook nog eens de drivers iedentiek zijn.

Weinig kans denk ik.

Nou dat weet ik niet. Er bestaan tegenwoordig ook universele afstandsbedieningen.
Als zo'n toetsenbord dus ook meer programmeringen aan kan, dan zou het misschien wel kunnen werken.

Ik durf er derhalve niet zeker van te zijn dat het niet werken kan, maar je hebt wel gelijk dat de ondersteuning er dan wel voor moet zijn.

Vergeet alles maar tot nu toe.

Het keyboard is volgens Dream-Multimedia ook in Zwitserland nog niet te koop!
Ook is er nog geen informatie over wanneer dan wel en/of de prijs.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan