KI extract van Hi abonnements gsm

M

Matrix

Binnenkort stap ik over naar een ander gsm abonnement en provider (Hi). Bij sommige providers is een 2e sim kaart gratis. Bij Hi is dat niet zo, er dient circa 45,- voor betaald te worden.

Een paar jaar geleden heb ik een aantal sim-kaarten gecloond (met een proggie de KI uitgelezen, ging brute force) en deze op een silvercard gezet. Nu ben ik wel nieuwsgierig of het met dit simkaartje ook kan. Houdt iemand zich vandaag de dag nog hier mee bezig en is een KI uit te lezen van een Hi abonnements simkaart?

Matrix

 
Hahaha... da's en goeie, ik wist niet eens dat dit clonen zo kon. Kan dat alleen met Silvercard of ook met iets anders? Wildcard ofzo?

Anyway, helaas heb ik geen antwoord op je vraag, maar het is wel interessant dus volg het effe mee.:)

 
Op een wildcard zal het ook wel lukken denk ik, maar dan moet je de software wel aanpassen. De software die ik vond is voor een silver of goldcard.

Ook heb ik het programma Simscan gevonden van "dejan", een nieuwere (en windows!!) versie. De oude versie van het programma heb ik in het verleden succesvol gebruikt. Ik heb toen succesvol een Ben en een Dutchtone simkaart gecloond, het uitlezen duurde ca 20 uur....... met een phoenix op 6mhz.

Als je de IMSI (is uit te lezen) en de KI hebt (zit dieper verstopt zeg maar) kun je een gsm kaart clonen.

Nu nog opzoek naar een ander crystal voor mijn phoenix programmer (zit nu 3.57 en 6 mhz in), volgens de handleiding van het programma werkt 10.24 mhz veel beter / sneller.

Er zit ook een risico aan het programma, sommige sim kaarten schijnen een beveiliging te hebben, dat je na een bepaald aantal keer je sim kaart aan te spreken (om de KI uit te lezen) je sim kaart kan slopen. daarom ook mijn vraag of iemand dit al geprobeerd had met een Hi kaartje.

 
Ah, Dejan, die ken ik nog wel van unlock flash software.:)

 
Even een update...

Helaas werkt mijn Hi kaartje niet met COMP128-1 en is dus niet uit te lezen en te klonen.

Waarschijnlijk werkt hij met COMP128-2 of 3 en die kaartjes zijn beter beveiligd. Wel heb ik op een russisch board begrepen dat er een programma bestaat waarmee het wel moet lukken, echter deze is in het russisch.

Matrix

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan