Kijkt de stasi ook mee

S

Sandokan

Ik dacht dat de stasi niet meer bestond maar nu zijn ze terug van weggeweest onder de naam canal+

sandokan ga je email eens lezen,dan heb je weer wat te hobbyen.

Vergelijking met stasi gaat in alle opzichten mank. (die vergelijking maak ik graag met de heren van de politie die in de bosjes kruipen om een automobilist te flitsen die iets te hard rijdt, maar daar zijn andere forums voor)

Ik hou het erop dat het mafia is. Lees hun contract maar: zij zijn nergens verantwoordelijk voor. En als je problemen hebt dan mag je hun medewerkers betalen via de dure nummers, zelfs al hebben ze zelf een fout gemaakt. Als pleister op de wonde willen ze nog weleens een tijdje een filmzender voor je openzetten als het echt te gek is maar wat als je dat helemaal niet interessant vindt? Je geld ben je sowieso kwijt.

Er moet een europese regel komen dat zenders die in ??n lidstaat vrij te ontvangen zijn, dat in de hele unie moeten zijn.
Verder nog een regel dat die zenders geen onderdeel van betaaltvpakketten mogen uitmaken.

Betaalzenders kunnen uiteraard wel degelijk coderen en daar geld voor vragen. Maar daar moet ook de regel gelden dat het afsluiten van een abonnement mogelijk moet zijn in het hele gebied waarin de zender is te ontvangen. Dan kunnen ze nog eventueel met de footprints spelen als ze dat willen beperken.

Misschien een idee vanuit UDSB en andere satellietborden leden van de europese commissie te benaderen om te kijken wat die denken. Wie heeft er verstand van politiek hier?

Want waarom worden de VS als ??n land gezien qua satelliet regelgeving, en de EU als aparte landen?? Ook in de VS worden meerdere talen gesproken dus daar komen ze bij mij niet mee weg.

omdat nederland altijd met alles voorop wil lopen.
behalve als het in een ander land goedkoper is want dan hoor je ze niet

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan