kiosk op Conax

D

D@mian

Hallo VRIENDEN...

Wie kan mij helpen aan de juiste files voor KIOSK...

Ik draai met een Humax 5400 gepatched nieuwste van het nieuwste firmware erin..3.2 +hot
Magic cam....geladen met Penta 1.11 voor conax
en free-X cam met 0.91.
nu nog de juiste files voor conax.

afwachtend op een reactie

Heb van alles geprobeerd, maar helaas..
heb al verschillende 6in1 files geprobeerd. zit nu te denken aan de pmc list..las ik net op het forum...

Conax werkt alleen maar met een tita kaart verder niks.

haal de laatste key bin file van mach1 bij dudez zal wel werken
ik heb de pmc IDENT_2004_03_25 nog steeds in en deze werkt prima
grtz roufa!

weet niet wat er allemaal gebeurd is...maar niet veel goeds.
heb eerst in config de hummie op preselect... +k gezet..toen liep de Hummie vast.
andere firmware geprobeerd....terug gezet op card...nog steeds die vast lopers...

blijf beeld houden als ik de free-xtv cam eruit haal en de Magic cam...als ik ze er weer in druk..blijft het beeld staan...geen beeld meer.

help....!!!!!

dan heb je waarschijnlijk probleem met de magic cam en free xtv cam deze kunnen niet samen om gaan in de hummy en verrorzakt vreezes en beeld stilstaan sommige humax hebben dat probleem bij mij het gevaal niet ik heb een dragon cam in de bovenste slot en in de onderste slot gebruik ik viaccess of matrix reloaded met mr 1.06
grtz roufa!

probleem is tijdelijk opgelost denk ik.....hoe het mogelijk is..mag een prof mij uitleggen....
heb de magic cam en freeX omgedraaid....dus van slot gewisseld..en nu is alles weer goed....snap er weing van...maar heb gelukkig weer beeld...wel met +cam ToH3.2 + HoT 1.2

niet weg alleen zwart :(.

Als je voor mij de nieuwe key21 hebt zet ik ze er wel effe in :)

jack jij bent toch een tijdje weg heb jij de niewe keys niet
grtz roufa!

Hallo

Heb even gekeken maar draait hij niet op.
Denk dat we gewoon een beetje geduld moeten
hebben.
Groetjes
Hummaxboy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan