Kiosq

D

dedoele

Hallo,

Is het mogelijk om kiosq te ontvangen, zo ja wat moet ik doen

Groeten

hangt van vele dingen af,je ontvanger ,draaibaar systeem of niet
mogelijke cam modules
maar het is inderdaad mogelijk dat ook jij kiosk kan ontvangen :)
als je maar met meer info komt

Kan wel, alleen gaat hij regelmatig op zwart en dan na een tijd weer open. Nu is ie bijv. niet meer te zien met een hobby-opstelling, maar gisteren nog wel.

Kiosque frankrijk op de astra = seca 2 codering.
Kiosk scandinavie op de Thor satelliet = conax codering.

Welke bedoel U ?.

Die conax doet het weer.... :biggrin: met de juiste sleutel.

Ja jongens, sorry dat ik zo weinig informatie gegeven heb, maar ik wil de Kiosk scandinavie op de Thor satelliet = conax codering

Ja jongens, sorry dat ik zo weinig informatie gegeven heb, maar ik wil de Kiosk scandinavie op de Thor satelliet = conax codering

Ik heb een draaibaar systeem, met een humax 5400 irc uitgerust met een matrix module en een Fun card, ik heb altijd op de hispasat naar de taquilla's kunnen kijken, zonder problemen moest wel mijn kaart dagelijks updaten, maar nu is de taquilla voorlopig niet meer te ontvangen, ofwel zoals ik gehoord heb met een milenium card.

Maar kan ik met mijn matrix module en fun card nu Kiosk scandinavie op de Thor satelliet = conax codering ontvangen

Ik heb hier ook nog een Aston module liggen (seca) nog een gold kaart ik geloof dat ik daar niets meer bij ben he.

Zo nu hebt ge al meer info, alvast bedankt,

ps: ik ben wel geen programeur, maar ben op de goeie weg om het te leren.

Groeten,

Als je de nieuwe firmware er in zet de hotemu 1.2 dan kun je kiosk ontvangen op thor .
Je hebt geen cams nodig alleen een funkaart in je interne cam steken,de keys daarop hoeven niet up todate te zijn.
Lees de topics over dsr9500 ff door dan kom je er wel uit.

s6 gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan