kiosques

J

jlmg

ik krijg de kiosquen niet open behalve kiosque14.
iemand met zijn echostar daar ook problemen mee?
grtz. jlmg
 
Er zijn met C+ FR geen problemen hoor
 
of ik ben dom of je antwoord klopt niet.
c+ heeft niks te maken met wat ik vroeg,dus begrijp je antwoord niet zo.
grtz. jlmg
 
Dat zijn geen kiosquen maar kiosk...
Ons antwoord klopt dus wel degelijk
 
kijk even bij huts in het kasteel,,daar staat de oplossing
 
OK even voor de duidelijkheid,, hij gebruikt de laatste penta1.11 met nieuwe key 20 en 21.

Krijgt verder alles behalve deze kiosk zenders.

Waar ligt dit dan aan,, aan zijn echostar of iets anders.

In mijn topfield werkt dezelfde file wel goed met alle kiosken.
 
Beste Jack,

het ligt aan de software van Echostar het accepteer gewoon niet dezelfde problemen zijn zo juist hier ook aanwezig.......wel pakt de echostar met de module van universal met red label het lijkt wel dat module net een ander chip set is en daar werkt het wel weer en alles......maar je kan het vergeten met een magic met penta 1.11

Groetjes,
Deliyurek007
 
dus als ik het goed begrijp zou ik een andere cam bij moeten kopen.
ff kijken of het vrouwtje het goed vind,want deze hobbie kost teveel volgens haar,erg he,terwijl dit de beste hobbie is die er is.
grtz. jlmg
 
ik zeg niet dat je een ander modu;e moet aanschafen dat niet wat je ook nu hebt is toch voor tijdelijk of niet het is toch jouw keuze wat je ermee doet....ik weet de hobby kan wel eens wat kosten en af en toe niet en de oude spullen uit de kast kan wel eens weer gebruikt worden.......

groetjes,
deliyurek007
 
bij mij werkt hij perfect met mr op echostar geen probleem
misschien software aan passen
 
Originally posted by deliyurek007
ik zeg niet dat je een ander modu;e moet aanschafen dat niet wat je ook nu hebt is toch voor tijdelijk of niet het is toch jouw keuze wat je ermee doet....ik weet de hobby kan wel eens wat kosten en af en toe niet en de oude spullen uit de kast kan wel eens weer gebruikt worden.......

groetjes,
deliyurek007

Optie 2 is het aanschaffen van een andere vrouw...
 
De echostar werkt dacht ik alleen echt lekker met de magic 1.01

grtz
 
Klopt leg aan de echostar zelf werkt wel ,niet altijd,met een 1.01 mm
 
eindelijk gelukt om alle zenders van kiosk open te krijgen.
gewoon met mr1.060 en dan tita os 1.03 met de 2in1 conax files die op jack zijn site staan.
hierbij iedereen bedankt. ben weer happy.
grtz. jlmg
 
MR 1071 met titakaart (OS eerst op 1.03 zetten) en alles is ook op Echostar (hier 3000ip) te zien!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan