[KLOON] Db800 instelling Usuals motor

kadim_nr1

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Sinds aantal dagen heb ik een probleempje met me DB800.

Ik heb me motor al heel lang op usuals En dat werkte perfect.
maar sinds paar dagen wil de motor niet naar een aantal posities bewegen.
Ik dacht eerst dat de motor kapot was maar dat is totaal niet het geval.Hij draait alle kanten.
Ik heb astra 19.2, 23,5 hotbird 16e en badrsat 26e.
Ik ontvang nu alleen 19,2. Hij draait ene keer wel naar bijvoorbeeld 26e en de andere keer krijg ik gewoon geen beweging.

ben benieuwd wat jullie voorstellen

:vuist:

Is het een originele dreambox of kloon?

Kabelprobleem (los contact)?

Heb je al eens geprobeerd om al je rotorinstellingen via het menu te verwijderen en daarna weer opnieuw in te voeren na een complete herstart.

eendenteam;218159 zei:
Is het een originele dreambox of kloon?

Kabelprobleem (los contact)?

Heb je al eens geprobeerd om al je rotorinstellingen via het menu te verwijderen en daarna weer opnieuw in te voeren na een complete herstart.

hi eendenteam

Ik heb de kabel heel vaak gecheckt en die doet normaal.

Hoe kan je de rotor instellingen verwijderen?

ik heb een kloon :)

Via menu-instellingen-zender zoeken e.d. kun je een andere satellietconfiguratie (bij tuner configuratie) kiezen. Daarna de ontvanger helemaal opnieuw starten. Daarna van voren af aan beginnen met je rotorinstellingen.

eendenteam;218175 zei:
Via menu-instellingen-zender zoeken e.d. kun je een andere satellietconfiguratie (bij tuner configuratie) kiezen. Daarna de ontvanger helemaal opnieuw starten. Daarna van voren af aan beginnen met je rotorinstellingen.

als ik bij tuner configuratie ben dan kom ik bij tuner A rotor usals.
als ik daarin kom dan zit ik bij usals en daar zie ik nergens waar ik de rotor kan resetten.

ergens anders mischien?

Je moet juist geen rotor instellen dus een andere satellietconfiguratie nemen bijv A/B/C/D
Vervolgens vul je daar maar wat fictiefs in, het gaat er om dat de rotorgegevens verdwijnen.
Dan de boel bewaren (saven) en dan de ontvanger compleet opnieuw starten. Je hoeft dus geen beeld te hebben. Als dat is gebeurd, ga je weer naar de instellingen vul je de juiste en correcte rotor instellingen in.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan