KMspico of windows 7 serial

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.839
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Heb hier voor iemand een Windows 7 Ultimate hersteld, maar die wil nu weer geactiveerd worden.
Op mijn cd zit geen loader, dus ik ben op zoek naar:
a.) een loader/activator
b.) een kmspico zonder trojan/virus en er staan er zoveel dat ik niet weet welke goed is
c.) serienr. of andere methode om deze weer fatsoenlijk aan de praat te krijgen.

Iemand een idee? Evt. per pm of email mag ook.
 
Thanks! Heb wel begrepen dat daar een trojan in zou zitten, maar we gaan eens een poging wagen! ;)
 
Zowel de Windows virus scanner als anti spyware hebben bij mij niet gepiept ook niet na een volledige scan na installatie.
En de boel is geactiveerd.
 
Die scanners piepen vaak bij spul als dit, maar gewoon negeren, en na activeren eventuele snelkoppelingen gewoon in de prullenbak.
 
Helaas, het mocht niet baten.
Ik kreeg een melding. "No lucky" stond erboven, en in de melding zelf:
This product: Windows(R)7, Ultimate Edition. It is not supported for this KMS activation.
Dus ik denk dat ik naar een nieuwere versie KMS op zoek moet.

@Freggel1: Dat soort gedrag is dus precies waarom men problemen krijgt. Ze piepen wel vaker, maar je moet wel even weten waarom ze piepen en wat er precies aan de hand is.
Ik ken genoeg mensen die zoiets negeren en zich vervolgens afvragen waarom ze toch steeds trojans op hun pc hebben en waarom de pc raar doet.;)
Er zijn er ook die alleen piepen omdat het iets doet wat niet hoort, dat zijn de goede tooltjes.
Helaas zijn er steeds meer hackers die voordat ze het verder verspreiden er troep in verwerken en het dan opnieuw verspreiden om zo bot-pc's te maken.

Anyway, ik ga eens kijken naar een nieuwere versie.
 
Versie 10.0.0.5 gaf hetzelfde probleem.
Misschien is een loader beter.... als nog iemand een goede tip heeft dan graag.

P.s. mocht iemand me per mail iets willen sturen, dan a.u.b. naar mijn email adres uit mijn profiel
Sinds gisteren ligt om een of andere reden het dhs.org domein er uit.
 
Probleem opgelost.
Heb een werkende loader zonder trojan via usenet kunnen vinden.
Toch bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan