knot1 of titan

T

thijsie

Hallo iedereen,

Omdat ik wat meer beeld op mijn dreambox wou heb ik net een knot kaartje aangeschaft. Echter eenmaal thuis aangekomen blijkt het te gaan om een knot kaart 1 terwijl ik de knot 2 besteld had. Het kaartje werkt verder perfect.

Nu kan ik de knot1 omruilen tegen een titan kaart .

Nu komt er een lastige vraag: omruilen of niet.

Ik begrijp dat het in beide gevallen ineens afgelopen kan zijn maar van welk kaartplatform valt er kwa ondersteuning het meest te verwachten.

Zelf denk ik dat de titan de betere keus is omdat deze nog geld moet opleveren
waardoor er mischien nog een tijdje ondersteuning van te verwachten valt.

Als ik dit fout zie dan hoor ik het graag.

Als je toch al geld hebt weggegooid voor zo een kaart zou ik hem omruilen voor titan kaart,, daar zie ik langer ondersteuning voor zijn dan knot.

Maarja wie ben ik :)

Ik zal je zeggen dat ik de aankoop met dubbele gevoelens heb gedaan. Ik beschouw mezelf als iemand die het voor de hobby doet. Oftewel lang zoeken en als het eenmaal open is wat anders gaan doen.
Maar dat gaat nu dus niet helemaal meer op.
Het was alweer lang geleden dat er wat leuks voor de Db kwam, afgezien van Tiger's scam 2.1. bovendien een paar dagen vrij, donkere dagen lange avonden enz.

Het idee is ook dat zodra seca echt public is het kaartje door te schuiven naar een kennis met een humax 5400 met een matrix cam. (Als hij er tegen die tijd nog wat aan heeft )

Ik ga de knot1 denk ik inderdaad maar omruilen voor de titan.

Matthijs.

ondertussen is dit alweer oud nieuws.
Lang leve scam 2.3 :)

Kaartje vandaag terug gebracht, het geld weer teruggekregen. Vanavond gaat dat meteen naar giro 555.

Thijs.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan