Kodi optimaal instellen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Hoe gaan we dat doen, want ik zit vandaag te stoeien met een leuke addon die je kunt gebruiken in Kodi, en je kunt er diverse tv-zenders mee bekijken, waaronder ook de NL zenders.

Maar als je aan het kijken bent dan zie je de afspeelbalk constant rechts staan te tikken, en vaak stopt de stream na een seconde of 10.

Nou ligt dit vaak aan de server die aan de andere kant staat, maar is Kodi zo in te stellen dat het balkje niet heet de tijd aan het einde staat, maar bijvoorbeeld op 2 derde van de afspeelbalk? 

probeer diezelfde stream maar eens in vlc als ie dan ook om de 10 seconden ongeveer hikt is het simpel gezegd een teststream die niet mag doorgaan.

Bijna alle streams die je gratis in het net vind zijn lekkermakertjes.

Dat valt wel mee. Kwestie van de goede links.
Ik heb vandaag bewust Kodi erbij gepakt voor de F1 kijken of ik wat meer beelden kon krijgen en dat lukte gewoon.

Ik heb daar ook mijn vragen bij, want bij de ene werkt het wel en de ander niet?

We blijven doorzoeken naar een goede. :biggrin: 

@ ..::Jacob::.. , tja na even wat prullen en testen, heb ik hier toch een addon die perfect beeld blijft geven! 

Ik zat net zelfs nog naar de taqqies te kijken, was al weer een tijdje geleden. :biggrin: 

Nu staat er intussen al weer 7 minuten een stream te spelen van Film1 action... 

ik heb al zoveel streams geprobeerd op een sam ue55ks9000 met app Siptv, maar allemaal om te huilen.
Voor een paar centen wel perfect beeld. :)

Via Kodi kan je gewoon zat open krijgen via die app.
Sterker nog ik ben nu een paar dagen bezig en heb iedere dag alle NL kanalen open en diversen andere.
Heb je na 3 sec. geen beeld kijk dan even via 4fmtester of 4fmserver of direct als dat weer niet werkt.

hallo gooeden avond ik werk ook vaak met kodi werkt goed maar een ding ik lees hier dat er mensen zijn die alle tv kanalen krijgen datis iets wat ik ook zou willen iptv  oke een beetje hulp zou fijn zijn????

Hoi Piet, even een antwoord, dat wat jij vraagt is iets wat wij allemaal willen, en dus druk naar op zoek zijn, een goed werkende "gratis" iptv addon. 

We mogen het niet helemaal uitleggen tot in het fijnste detail, dit ligt namelijk een beetje gevoelig, maar om jou even op weg te helpen, ultimate iptv, deze werkt tot nu toe erg goed, en deze zit ingebakken in de whitecreamrepo...

We mogen het niet helemaal uitleggen tot in het fijnste detail, dit ligt namelijk een beetje gevoelig
Vooralsnog is kijken en zelfs het abonneren op, in Nederland legaal.
Hierover moet het Europese gerechsthof zich nog buigen.

Als het me vandaag lukt om wat tijd te vinden dan staat erop de agenda dat ik een android (kodi) kastje helemaal leeg ga maken en dan de laatste versie erop gooien daarna alle addons eraf en dan alleen Ultimate tv en evt. nog iets voor de films.
Iemand nog een idee wat de beste is voor de films?

De beste voor films is op dit moment Exodus.

Ik heb na het eten wat tijd voor de hobby. :biggrin:

wilde na lange tijd weer eens een filmpje kijken op kodi (via de pc),  blijkt dat ik voor de ondertiteling van opensubtitels.org ineens een gebruikersnaam en wachtwoord moet hebben, kan ik dit gewoon doen? of is er een ander alternatief?

B.

Boets, jezelf gewoon registreren op de website, opensubtitles.org.

Bij Kodi  dezelfde registratie invoeren ( gebruikersnaam/wachtwoord. )

En meteen even bij jou addons Podnapisi er bij zetten, heeft ook goede ondertitels.

Hi maatje, heb net potnatgepist erin gezet en jip werkt als een zonnetje, dat registreren namelijk ben ik allemaal niet zo dol op. Dus weer bedankt voor de tip. Nu kunnen we weer zien wat ze zeggen.

B.

Weer een nieuw hotmail account, heb ik er inmiddels al 10 van, Peter de Bruin, Klaas van der Werf, Jos Trekaandeketting  etc  hahahaha, nee maar gewoon potnatgepiest deze keer.

B.

Ik heb die potnassi er ook maar bij gezet.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan