Komend weekend geen last van Freggels!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Dus laat de fietsen maar van slot staan, en kom maar uit de schuilkelders, want ik ben er vanaf vanavond niet!!!

Reden is wel bekend denk ik intussen, maar voor degene die het niet weten:

ik heb koorts

Blijf maar een weekje weg LOL...hou er wel rekening mee dat je zojuist een bekentenis hebt gedaan hier op forum...

Mooi gevonden Big-Henk, maar dat zijn geen echte fietsen, en veels te groot om te jatten... :biggrin:

Maar afijn, zojuist is onze wagen afgewerkt, en valt niet tegen, het is een Meisje geworden!!!

Zal de eerste prijs niet worden, maar over een uurtje of 6 gaat ze de tent uit en naar het tentoonstellingsterrein, en om een uur of 5 weten we hoeveel we geworden zijn.

Al is het eerst of al is het laatst, feesten doen we maandag toch wel. :bier:

Ik zeg er niks van lol.....

Toch nog de 13 plaats voor freggel z'n fietsenwagen met 496 punten.. Netjes hoor freggie.. :biggrin:

Zie hier het resultaat..

Tja en onze echte wagen wacht 18...

Maar dat maakt niet uit, we doen mee voor het plezier...

Maar wat mij grotere zorgen baarde, is dat er een drumband was uit Limburg!!!

En te weten de "maastrichtse verkenners"...

Ik heb BT hierover nog geprobeerd te bellen, want ze zijn opgevangen door mijn leger alhier, dus die komen niet meer thuis!

Bellen? SMS'sen zul je bedoelen. Maar da's geen probleem, dat waren slechts wat verkenners, oude kabaalmakers die we hier toch al kwijt moesten dus daarom dat ik ze naar Zundert gestuurd heb, al verwachtende dat je ze wel zou opvangen.
Dus dan is dat ook weer netjes geregeld.:biggrin:

Mooi BT zijn we daar ook weer vanaf...

Hi Freggel,

Jaja, wagen waar de zoon (en jij) aan meegeholpen hebben , op de 18 de plaats, buurtschap Rijsbergen nog slechter, 19 de of te wel de laatste plaats.
B.t.w. Heb die Limburgse drumband die jij hier achtergelaten had weer naar huis gestuurd, denk dat ze daar in het limburgse meer schade aan kunnen richten. :lol: :lol: :lol:

Boets.

Uit betrouwbare bron vernomen dat hij nog steeds koppijn van die band heeft.
Zoerg dat hij in bed ligt.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan