Krijg geen update op aston

G

gogo

Ik heb de nieuwste firmware erin
Eeen astoncam 1.05
En een orginale kaartje.
Heb een activatie aangevraagd via internet en hij geeft aan dat hij uitgevoerd word wacht al 3 uur maar er gebeurt niets.
Heb ze uit eindelijk maar gebeld maar wegens een storing kunnen ze me niet te woord staan ze bellen me morgen maar daar geloof ik niet erg in.
Iemand een tip voor mij of ik iets anders moet instellen.

thx gogo

Nogmaals geactiveerd via internet en nu is het gelukt.
Alleen ik had wel de emu uitgeschakeld en de funkaart eruit gehaald.
Als ik die nu weer inschakel dan werkt de emu met talpa wel maar de andere ned kanalen via het kaartje niet als ik de emu uitschakel dan werkt de andere ned kanalen weer wel.
Heb gelezen dat dat door de pmc lijst komt dus ik ga me daar ff in verdiepen als iemand me op weg kan helpen graag.

gogo

Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar wie wil mijn een goede pmc tabel sturen waarbij het wel moet werken.
Dan kan ik die vergelijken met de gene die ik gemaakt heb en zo zien wat ik fout doe

thx gogo

1. Jou vraag heeft niets meer met het topic onderwerp te maken.

2. Er bestaat geen PMC tabel die bij iedereen werkt, dit is afhankelijk van kanaalsettings / kaart / cam / abbonement.

........en instellingen in het config menu: Card + emu etc..

Maar je heb meel.

Hij werkt in ieder geval perfect alles werkt nu soepel.
Ik heb je mail gestuurd

thx gogo

gogo zei:
Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar wie wil mijn een goede pmc tabel sturen waarbij het wel moet werken.
Dan kan ik die vergelijken met de gene die ik gemaakt heb en zo zien wat ik fout doe

thx gogo
ik heb het zelfde probleem wie kan mij helpen
humax5400+aston1.05+toh3.0+hot5.0

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan